Gå til innhold

Ønsker kritikk på hordaposten


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Ønsker kritikk på den private bloggen min. Det er lite farger, noe som var planen i starten. Men blir det litt traust?

Bloggen skal framstå som et "minimagasin" grunnet ganske allsidig innhold fordelt over seksjoner. Vurderer kanskje med tiden å bake inn portefolio, selv om dette er litt usikkert.

 

Hordaposten

 

Noe som kunne vært gjort annerledes?

 

Takker for alle tilbakemeldinger.

Endret av Janvi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk skal du ha Thomas.

Har flyttet sidebaren 30px ned nå. Når det gjelder menyen vet jeg faktisk ikke hva jeg skal velge. Føler at uansett hva jeg gjør bryter det med resten av designet. "old-paper-look". Når det gjelder farger på linkene kan jeg kanskje bytte til sort/grå el.

 

Hva synes du om det?

Lenke til kommentar

Meget pent design - behagelig å se på :thumbup:

Noen innspill du kan vurdere - hvis du har lyst:

 


  •  
  • Prøv å invertere menyen ...er usikker på om det blir bedre visuelt, men verdt å prøve.
  • Jeg synes font-størrelsen på headingen er i største laget i forhold til teksten i artiklene.
  • Det brukes forskjellig styles i headingene ("Strandlinja i Rolvsvåg" kontra "Erfaringer med Viasat")
  • Det er mange forskjellige styles på linkene (meny,heading, les mer, ingen kommentar, Kategorier)
  • Bildene er også linker - til artiklene. Jeg trodde det var zoom av bildet.

Lenke til kommentar

Takk skal du ha Thomas.

Har flyttet sidebaren 30px ned nå. Når det gjelder menyen vet jeg faktisk ikke hva jeg skal velge. Føler at uansett hva jeg gjør bryter det med resten av designet. "old-paper-look". Når det gjelder farger på linkene kan jeg kanskje bytte til sort/grå el.

 

Hva synes du om det?

 

Når du trykker på en link på siden blir den bold og grå (aktiv link, siden du er på).

Hvis du bytter til kanskje bold og svart, istedenfor bold og grå. Eventuelt bare svart, prøv deg fram.

 

Slik at man ser litt tydeligere hvilken link man er på :)

 

Har flyttet sidebaren 30px ned nå.

Toppmenyen din mente jeg*

 

Der du har

 

Hvis du flytter topmenyen ned 15-20 px nå da?

Lenke til kommentar

Meget pent design - behagelig å se på :thumbup:

Noen innspill du kan vurdere - hvis du har lyst:

 

  • Prøv å invertere menyen ...er usikker på om det blir bedre visuelt, men verdt å prøve.
  • Jeg synes font-størrelsen på headingen er i største laget i forhold til teksten i artiklene.
  • Det brukes forskjellig styles i headingene ("Strandlinja i Rolvsvåg" kontra "Erfaringer med Viasat")
  • Det er mange forskjellige styles på linkene (meny,heading, les mer, ingen kommentar, Kategorier)
  • Bildene er også linker - til artiklene. Jeg trodde det var zoom av bildet.

 

Takk skal du ha ;)

- Har forsøkt å leke meg litt med menyen, men det blir litt kunstig uansett hva jeg gjør. Føler liksom den passer best inn slik den er nå. (?)

- Font str. i første artikkel er bold, dette for å fremheve den over de andre.

 

@Thomas, forsøkte meg på å flytte ned hovedmenyen 15px, men tomrommet i headeren blir overveldende. Skal uansett ikke plasseres noe banner der.

 

Blåfargen på linkene, er den riktig eller bør jeg kjøre grå?

 

Takker for respons.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...