Gå til innhold

Nye Iphone OS hindrer nakketrøbbel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974354

lol, hvis du jailbreaker får du alle disse funksjonene. har hatt multitasking med kirikae i 6 mnd og iNoRotate som hindrer skjermbildet å rotere (fint å ha i senga).

 

Hmm, kanskje jeg burde jailbreaket igjen da. Hadde det før jeg skiftet til OS 3.0

Lenke til kommentar

Probleme med jaulbreaking er at du mister garandti og alt blir mere jalla laga til. Apple gjer jobben skikkelig:)

 

Apple gjør jobben skikkelig. Bunnsolid gjennomført. Det er sant. Hadde Apple bygd hus så hadde de droppet vinduer. De kan jo tross alt knuses.

 

Nææh.. :)

 

Jeg tror du sier det du sier fordi du ikke får det til.

 

Garantien mister du KUN om du leverer den inn jailbreaket. Er jo bare å gjenopprette litt først, noe du ikke en gang trenger skjermen for å kunne gjøre.

 

Jalla?! Næææh. Nå tuller du skikkelig. Jeg setter pris på å kunne endre bakgrunnsbildet på pc'en min. Samme med iPod'en. Disse hadde vært "jalla"-produkter om det IKKE var mulig.

 

Apple lager riktig nok gode produkter, men som alle andre trenger de også litt hjelp av og til. Du også, ser det ut til. Kan godt hjelpe deg å jailbreake, jeg :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

takk, ble så forvirret... da mange kjente steder annonserer at iPhone 3G ikke ville ha støtte for den og andre ikke:) Gleder meg allerede:) Hater at spotify avsluttes helt og ikke er slik ipod funger, slik man kan gjøre andre oppgaver samtidig høre musikk:) Countdown:)

Lenke til kommentar

Under Keynoten hvor iPhone 4 ble anonsert sa Steve Jobs at iPhone 3G vil delvis støtte iOS4. Multitasking er blant de funksjonene som ikke vil støttes på 3G.

 

Se http://www.apple.com/iphone/softwareupdate/

 

iOS 4 works with iPhone 4, iPhone 3GS, and iPhone 3G. Not all features are compatible with all devices. For example, multitasking is available only with iPhone 4 and iPhone 3GS.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...