Gå til innhold

>->Bygging av: L1337 Gjennomlysning<-< Langtidsprojekt


Anbefalte innlegg

L1337 Gjennomlysning

 

 

 

 

 

Om projektet

Jeg holder jo egenltig på med å gjøre istand en pce som jeg skal senke i mineraloje, men jeg ble veldig sliten siden jeg skulle teste systemet en siste gang, men så starter jeg og ingen bilde kommer. Så jeg tar en pause før jeg fullfører Senkingen som du kan lese om alt her . Men i og med at jeg har tilgang til så mye Lexan jeg trenger så tenkte jeg jo at jeg skal lage en casemod ut av dette.

 

Pcen skal være vanlig tower/midtower den skal være 480 høy, 200 brei og 465 lang. Den skal være delt opp i to rom slik at PSU og HDD er i bunn, og HK, Dvd er i toppen.

 

Denne pcen skal ikke bare ha bra luftstrømning, men den skal også ha bra gjennomlysning :w00t:

 

 

post-205409-1261519214_thumb.jpg

Sorry dårlig bilde ^ Satt og teina i timen og tok bilde, så måtte være rask..(brukte mobilen)

 

post-205409-1261519316_thumb.jpg

I det jeg kom hjem, smeltet jeg Lexan platen som jeg hadde målt til og skjært ut på jobben til pappa. Dette er hovedkort trayen..

 

 

 

 

 

 

Daniel

Endret av Danielgr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Info

 

Jeg har idag pusset HK festet, som vist på bildet over, men så kom jeg på at jeg må jo ha plass til Skjermkort og andre PCI expresser. Så jeg satte meg ned og målte. Det gikk jo fint.

 

Har jo en del saging, og pussing IGJEN.. Så jeg får muligens gjøre noe når jeg ommer hjem fra bestemor, etter å ha spist grøt.

 

 

NB!! Denne pcen kommer ikke til å bli noen råtass. Sakl bare bygge kassa fordi jeg syntes det er ganske gøy, og jeg har ikke noe serlig HW som er noe bra. Så jeg skal jo bare bygge den og putte inn et gammelt HK og annet jeg finner på El-retur. (om jeg finner noe.)

 

Bilder Kommer seinere. Har tenkt å være med pappa til værkstedet for å begynne på selve ramma.

Endelig syntes han dette "datatullet" er bra. Han liker jo fortsatt ikke data og moderne ting, men når jeg må jobbe og bruke hendene og tenke, da er det greit. Han har vist ikke skjønt at å sette sammen kompunentene og fikse prøblermer med data er noe morsomt, MEN DET ER DET :w00t:

Krever jo egentlig en del tenking, for å finne på alternative tilkoblinger osv.

 

 

Flere opdateringer kommer.

 

Daniel

Endret av Danielgr
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...