Gå til innhold

"Give away of the day."


reor

Anbefalte innlegg

I går snublet jeg over denne siden:

 

http://www.giveawayoftheday.com/

 

Og stor var overraskelsen da jeg oppdaget at kvalitets shareware ble gitt bort gratis.

Forutsetningen er at gratisprogrammet som nedlastes også må sjekkes mot leverandørens hjemmeside for nøkkel samme dag som programmet var gratis og installert.

Det nytter ikke å forsøke å hente nøkkel 1 minutt for sent.

 

Betingelsene er.:

Ingen support

Ingen oppgradering.

 

1 minutt forsent prøvde jeg å hente gratis nøkkel til Paragon Drive Backup 9,0 PRO.

Gratis pr 29.07.09. Jeg kjøpte det til "sommerpris" $ 39,95 ellers er prisen $ 69,95.

Programmet er sterkt anbefalt, men jeg har ikke fått testet det enda.

 

Giveaway pr. 30.07. var Simpo PDF Creator som jeg sikret meg gratis.

 

I tillegg til programvare så legges det også ut nye gratisspill pr dag.

 

Jeg vil komme tilbake på programmene når jeg har fått noe erfaring med dem.

Interesant er også inspill fra andre med erfaring med programmet eller programmene.

 

Må nok sjekke imorgen også hvilket program som er gratis kun i morgen.

Dagens "give away" legges ut klokka 09:00 og man har deretter 24 timer på seg til neste tilbud legges ut.

 

Håper at denne strengen blir benyttet for mer giveaway fra http://www.giveawayoftheday.com/

 

Bump tråden slik at mange blir klar over opplegget med giveaway.

Endret av reor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har allerede tatt i bruk dagens "give away of the day" :"Gratulasjonskort creator".

Programmet var enkelt å installere og bruke.

 

Dagens "spill give away of the day": "Street racer 3D". Lar jeg være.

 

Gruppen som legger ut gratisspill er nu på ferie så her vil det bli et opphold før nye grats - spill legges ut.

 

Gratistilbudet gjelder til 02.08.09 klokka 09:00 og innen da må programvaren være installert og bekreftet av giver for at programmet skal fungere.

 

Her er det bare å ønske hverandre lykke til med jakten!

Endret av reor
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ser at: "giveaway" nu også tilbyr gratis lisens- spill pr dag i tillegg til gratis lisens - programvare.

 

Ny giveaway legges ut klokka 09:00 vær dag og så har man 24 timer på seg til gratis nedlasting/installasjon og registrering.

 

Her er det bare til å følge med!

Lenke til kommentar

Følg linken http://www.giveawayoftheday.com/

 

Dagens gratis programvare finner du på venstre side og dagens gratis spill på høyre side på siden.

 

Nye tilbud kl 09:00 i morgen.

 

Det er en pause når det gjelder tilbud på spill mens tilbud på gratis lisensprogrammer fortsetter.

For mitt vedkommende er tilbudene på gratis

"Paragon backup programmer" et høydepunkt.

Endret av reor
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Game give away 11.10.09 til 12.10.09 kl 09:00

 

Every day we also offer licensed games you'd have to buy otherwise, for free! Today's giveaway is Super Motocross.

You are a motocross bike driver. Finish all the trials in the jungle! Be fast to win the trophies. Win a bronze trophy at least to unlock next level. Collect certain trophy sets to unlock new bikes.

The program is available for $9.95, but is free for the visitors of Giveaway of the Day today.

 

Det hender at man må inn på linken for dagens programtilbud for å finne dagens spilltilbud.

Endret av reor
Lenke til kommentar

Every day we also offer licensed games you'd have to buy otherwise, for free!

 

Today's giveaway is Robbie. Unforgettable Adventures.

 

(Må være installert i morgen før kl.09:00 for å være gratis.)

 

Robbie is a cute and kind robot, the inhabitant of a far-out planet has been sent to the Earth for gathering some ore, vital for Robbie's native planet. Nice robot meets a lot of dangerous creatures on his way, but he is brave and courageous. Join Robbie in his fascinating adventures and help him to save a mystic planet in this funny arcade game!

The program is available for $19.95, but is free for the visitors of Giveaway of the Day today.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Dagens giveaway har jeg faktisk ventet på en stund , men nu er den installert innen tidsfrist og er giveaway, d.v.s gratis.

 

Rart at ikke flere passer på her, men de om det.

 

Første jobben med å finne mistede filer er alt gjort og det var svært enkelt.

 

Litt dill med å få registrert gratis software, men det gikk.

Endret av reor
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...