Gå til innhold

Bioware frir til konsollspillerne (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til dette spillet, men en ting jeg irriterer meg litt over. Det er bare tre forskjellige klasser å velge. Jeg føler alle rollespill som blir laget idag er ekstremt forenklet. Hadde foretrukket om dette heller var basert på DnD, som tillater ekstremt mange valg når det kommer til karakterutvikling. Det virker som om BioWare tenker at det er best å gjøre det så enkelt som mulig. Derfor tror jeg personlig at jeg vil foretrekke Neverwinter Nights over dette spillet.

 

Ser egentlig mer frem til Mass Effect 2, selv om også ME1 lider av overfladisk karakterutvikling.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg ser poenget ditt Whalecore. Grunnen til at det er så få klasser i Dragon Age er nok fordi de ønsker at hver klasse skal tilby en ganske forskjellig spillopplevelse.

 

Kan forøvrig anbefale Drakensang på det varmeste. Der har du gode muligheter for karakterutvikling.

Lenke til kommentar

Der har du jammen meg et poeng. Virker nesten som om de tilbyr veldig mye spesifikt innhold til hver av klassene. Hvis det er tilfelle forstår jeg at det bare er tre valg. Det blir spennende å se hvor dypt levelup systemet er, hvor spesifikt man kan bygge karakteren.

 

Takk for anbefalingen, har faktisk ikke hørt om Drakensang. Det ser ut som min type spill! Skal definitivt testes. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...