Gå til innhold

Syng favoritt-hits på Xbox 360 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her om dagen lurte jeg faktisk på når første pakke med sanger ville komme i salg så det var litt på tide. Singstar til PS3 har jo lansert flere stykker (greit nok så kom det på markedet litt før).

Var det forresten ikke slik at Lips ble fremhevet som bedre enn Singstar på grunn av at det blant annet skulle være vanskeligere å jukse seg gjennom sanger? Man får ikke helt følelsen av å sunget bra på en sang, hvis man med litt pusting og pesing oppnår nesten samme poeng. Så det var noen patcher som skulle forbedre "anti-juksefunksjonen", men jeg har ikke merket noen endring. :hmm:

Lenke til kommentar

Mitt stalltips:

Lips er en nedtur i antall sanger, det finnes 40-sanger totalt eller no', sammenlignet med Singstar med 700++ pr dd.

 

Integrering med kjøp & salg i Lips gjør at man ikke kan høre en snutt før man kjøper, noe man kan i Singstar.

 

Lips reklamerer at du kan spille dine egne sanger og ha singover, dette fungerer utrolig dårlig. Man har ikke en eneste mulighet til å få teksten med, uansett hva man gjør!

 

Spar pengene dine, festdeltakerne går lei etter første timen!

Lenke til kommentar
Mitt stalltips:

Lips er en nedtur i antall sanger, det finnes 40-sanger totalt eller no', sammenlignet med Singstar med 700++ pr dd.

 

Sist jeg sjekket var det ca 60 sanger i Lips-butikken ( i tillegg til de 40 som fulgte med) så det er nok litt mer enn 40, men Singstar har vært mye flinkere til å pushe sanger. Det skal de ha!

 

Integrering med kjøp & salg i Lips gjør at man ikke kan høre en snutt før man kjøper, noe man kan i Singstar.

Før kunne man få høre litt av alle sangene som var tilgjengelig på sangbutikken, men av en eller annen grunn har de fjernet det. Jeg får ihvertfall ikke opp en sample når jeg markerer en sang (dvs jeg får det kanskje innimellom på noen sanger). Veldig frustrerende..

 

Lips reklamerer at du kan spille dine egne sanger og ha singover, dette fungerer utrolig dårlig. Man har ikke en eneste mulighet til å få teksten med, uansett hva man gjør!

Enig :) Har ikke brukt den muligheten i det hele tatt.

 

 

Men alt i alt så gidder jeg ikke skifte til PS3 for et sangspill :) Forsåvidt så bruker jeg ikke xboxen min så mye heller. Hehe.

 

Oppdaget forresten at Lips-sangene har fått "Number One Hits"-coveret på Live Markedplace. Er ikke det litt tidlig?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...