Gå til innhold

Her er Nokla N97


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om man leser overskriften så skjønner man jo at det ikke handler om Nokia sin telefon, siden det ikke står Nokia, men NokLa. Selv har jeg ingen problemer med slike enkle artikler med litt bilder... alt må jo ikke være kjempestore nyheter fulle med inside informasjon. :)

 

Selv gleder jeg meg til N97 kommer og fikk nesten lyst til og kjøpe meg en sånn kina kopi bare for morro skyld :p

Lenke til kommentar

Når jeg leste overskriften så håpte jeg på en grundig test av Nokla telefonene. Antar det blir en trend at tek.no skriver artikkel hver gang NOKLA kommer med ny telefon.

 

Jeg savner bedre dekning av eks. "NOKLA" WebXpress Tube 5800.

 

Den er jo i salg og kan kjøpes her http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20401 - $90 er jo ikke så ille, men jeg er litt usikker på om det finnes engelske menyer og om brukergrensesnittet er bra og så videre.

 

Er touch skjermen bedre eller dårligere enn Nokia 5800 eksempelvis?

 

Eneste muligheten er vel å kjøpe en selv for å sjekke.

 

Oppfordrer tek.no til en litt grundigere test neste gang.

Lenke til kommentar

Vel vil bare nevne at menyene ser ut til å være i klassisk kina-design.

 

Nå bor jeg i Beijing, og det er ikke snakk om at de lokale kopiene kan sammenliknes med orginalene. Ofte ligner de utseendemessig, men de er både lettere (i dette tilfellet ikke et godt tegn), vinglete og har forferdelig jalla menysystem.

 

Det beste eksempelet er faktisk fra Ipodene (det er ikke telefoner men whatever), hvor de ser like ut men...hjulet funker ikke lengre, og er blitt om til knapper (samt et menysystem som ligner DOS. Mao, hele poenget falt bort.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...