Gå til innhold

New content, plix.


Anbefalte innlegg

Joda, jeg vet det er en patch på vei med diverse snadder.

Men jeg velger nå likevel å klage litt.

 

 

Outland var fyllt med content som vi som var 70 kunne begi oss ut på. Ja, også vi hardcore gamers. Rep grinds var det mange som klaget over ja, men det gjorde at folk aldri kjedet seg i hvertfall.

 

Men Northrend... Ja jeg er ferdig med Northrend. Har allerede raida det som er å raide, tatt alle heroics flere ganger. Har nok badges til å kjøpe ting bare av ren nyskjerrighet mer enn at jeg trenger det. Gjort alle quests som kan gjøres...

 

Å har de fleste achevements bortsett fra kanskje de explore achievementsene som jeg ikke har giddet vandre rundt å skaffe enda.

 

Dette er kun med en character da.. Men likevel.

 

 

Northrend er lettere enn Outland var, fordi Blizzard har valgt å gjøre spillet ENDA mer tilgjengelig for casual gamers.. joda, greit nok det.

 

Men nå må det snart komme noe nytt.. For jeg kjeder snart livet av meg på wow.

 

 

Er jeg alene om dette? Å være ubergamer er kjedelig om dagen... Eller er det flere som er litt i samme båt å padler ?

 

Å hvor ble det av attunement quest chains? for eksempel: UBRS attunement FTW.

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper også 3.1 legger til mye mer enn bare Ulduar. Greit å ha noe å gjøre når man ikke raider. Raiding blir jo gjerne bare 1 eller 2 dager i uka med den mengden content som er nå.

 

Håper på en ny faction og nye dailies i forbindelse med Ulduar, gjerne en faction som ikke bruker easy mode tabard system. Det er kanskje grindy men jeg liker å ha noe å gjøre.

 

I mellomtiden får jeg sverge til å levle altene mine, har jo 10-12 av dem :p

 

PvP gidder jeg ikke før de skifter fokus fra Arena til Battlegrounds.

Endret av zbegra
Lenke til kommentar

Et par ting.

 

Definisjonen av hardcore gamer henger ganske løst her. Du er ikke hardcore selvom du har clearet alt content.

 

Folk klager alt for mye. OK, Naxx var lett. So what? Diverse blues har allerede sagt at Ulduar kommer til å bli vanskeligere, og med hardmodes på alle bosser. Å gjenta det i det uendelige ...

 

Northrend er lettere enn Outland var, fordi Blizzard har valgt å gjøre spillet ENDA mer tilgjengelig for casual gamers.. joda, greit nok det.

 

Riiight.. Hvor mange % av "befolkningen" var det som clearet Naxx40 igjen? 0.3%? Wild guess. De ville at folk skulle se Naxx, fordi det er en flott instance. Det var forøvrig ikke så mange som drepte Kil'Jaeden (eller M'uru og Twins for den del) før nerf heller. Samme gjelder der som i Naxx40.

 

Å har de fleste achevements bortsett fra kanskje de explore achievementsene som jeg ikke har giddet vandre rundt å skaffe enda.

 

De fleste achievements ja. Jeg velger å ta det med en stor klype salt.

 

 

 

WOTLK har gjort veldig mange tidligere casuals ekstremt høy i hatten, noe jeg skratter godt av. Gleder meg til Ulduar hardmodes der folka med 9001dps på Patchwerk dør i flammer pga "lag" (aka dårlig unnskyldning for å være en elending spiller).

 

Jeg blir kvalm. =)

Lenke til kommentar

Kommer sikkert mye, mye mer etterhvert. Men mye vil jo ha mer, så.. Jeg nyter i grunn spillet enda mer for hver dag som går jeg, men jeg bryr meg ikke om å bli først i alt heller.

 

Greit å kunne stoppe litt opp for å nyte tilværelsen litt også, og ikke måtte bry seg om å nå toppen kjappest mulig hele tiden.

 

Er det like moro å nå toppen av Everest ved å bli flydd dit med helikopter?

Lenke til kommentar

Spiller selv litt for mye og "vi" har gjort det relativt greit men nå er det ikke mye og finne på. Begynner ny runde med alt's nå...

 

Men på en måte er det greit også, endelig er jeg også en causual player. Spiller alt, raider 1-2 dager i uken og er dekket i epixx!

 

Når Ulduar kommer så blir det mer pes men samtidig så er det her som wotlk begynner (unntatt sarth 3D).

Lenke til kommentar
Outland var fyllt med content som vi som var 70 kunne begi oss ut på. Ja, også vi hardcore gamers. Rep grinds var det mange som klaget over ja, men det gjorde at folk aldri kjedet seg i hvertfall.

 

 

mener å huske at etter 3-5 uker etter TBC release så hadde jeg null å gjøre annet enn å vente på at andre skulle komme seg opp til der jeg var. kjedet meg såpass mye at jeg hadde pause i 2 månder og rerollet horde når jeg kom tilbake.

Lenke til kommentar

Er selv dritt lei. Er så lei at jeg har starta en pre-tbc account og skaffa meg en lvl 60 raiding guild :) elsker de gamle raidene<3.

 

Håper blizzard drar i gang noe snart, Har egentlig stusset litt på det store templet i zul'drak, det som ligger i midten av ingangene til zul'drak, kanskje det kommer noe der?

 

og Uldum i Tanaris hadde jo blizzard lovet at det skulle bli noe (har ingen kilde foreløbig).

 

Kanskje en ny raid vinge i CoT. AMG WTF ARCHIMONDE SURVIVED AMGZ WTF BBQ LOLZ!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...