Gå til innhold

Nokia frykter for N-Gage


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har jo priset seg helt ut, 80,- kr for et spill, nei få i det miste prisene ned i halvparten, som i USA så kanskje flere gidder og kjøpe.

 

Og alvorlig talt, skal en ha ned flere spill og betaler med Visa, så nytter det ikke betale for flere spill på en gang, et spill om gangen må en betale for, og dermed også et Visa gebyr for hvert spill, som er med på og gjøre dette alt for dyrt og tungvint.

 

Til sammenligning får du jo et Wiiware spill til nesten den prisen.

Lenke til kommentar

N-gage er genialt. Kjøpte ONE her i dag og grafikken er jo allerede langt bedre enn DS... Det nærmer seg PSP nivå faktisk. Gleder meg til å se utviklingen framover.

 

Og alvorlig talt, skal en ha ned flere spill og betaler med Visa, så nytter det ikke betale for flere spill på en gang, et spill om gangen må en betale for, og dermed også et Visa gebyr for hvert spill, som er med på og gjøre dette alt for dyrt og tungvint.

Skaff deg skandiabanken da vel.

Lenke til kommentar
N-gage er genialt. Kjøpte ONE her i dag og grafikken er jo allerede langt bedre enn DS... Det nærmer seg PSP nivå faktisk. Gleder meg til å se utviklingen framover.

 

Og alvorlig talt, skal en ha ned flere spill og betaler med Visa, så nytter det ikke betale for flere spill på en gang, et spill om gangen må en betale for, og dermed også et Visa gebyr for hvert spill, som er med på og gjøre dette alt for dyrt og tungvint.

Skaff deg skandiabanken da vel.

Kan du betale for mer en et spill av gangen med Skandiabanken, ja da bytter jeg med en gang, hehe

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...