Gå til innhold

Oktoberfest 2008 - KSolfjeld - AF 28mm f/2.8D


Anbefalte innlegg

Første gang jeg er med på dette. Tror det blir morro! Jeg kommer til å ta mange forskjellige bilder. Jeg pendler mellom Mo i Rana og Nesna hver dag, kan hende det blir noen pendlerbilder. Kanskje jeg hopper av på Sjonfjellet hvis jeg ser noe magisk som kan bli ett blinkskudd. Blir i såfall 20 km. å gå hjem..

Konstruktiv kritikk på bildene mottas med takk.

Endret av KSolfjeld
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2:

Tok kameraet med ned til sjøen i dag. Knipset dette bildet med lang lukkertid. Jeg hadde litt flaks, for vinden rev og slet i stativet, og for å få til lang lukkertid, måtte jeg holde en 50,- solbrille foran objektivet (har ikke gråfilter) samtidig som jeg holdt i stativet for at det ikke skulle riste så jæ..ig, og trykke ned snorutløseren samtidig. Flaks at det ble så skarpt som det ble, men noe bevegelses uskarphet er det, så det tåler ikke å forstørres så mye før det merkes.post-43539-1223046879_thumb.jpg

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar

Kan du la det orginale bildet bli liggende og markere hvilket som er det orginale og det nye? På den måten kan man sammeligne og lettere gi tilbakemeldinger....

 

Jeg synes bildet ditt er skikkelig stilig jeg! Jeg kunne kanskje ønske meg noe mer kontraster, men det blir flisespikkerier! Tøft bilde! :-)

 

Ønske for kommende bilder.... Få med Tomma på et bilde i løpet av måneden. :love:

Endret av magnus.o
Lenke til kommentar

flotte bilder så langt! Liker kanskje det første bildet best hittil, likte det orange temaet. Jeg liker det andre bildet også, men skulle kanskje ønske at du enten var enda litt nærmere vannet eller hadde med mer av omgivelsene. Tips til gråfilter: billig på ebay, kjøp for 5-10 $, funker helt ok. Du kan evt slå på stortromma og kjøpe filterholder, det er mye morro for penga!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...