Gå til innhold

Utdanning i utlandet: Visuelle Effekter


Kallileo

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har veldig lyst til å ta en bachelor i utlandet, men usikker på hvor jeg ta den. Tenker da på land og universitet/høgskole.

 

Jeg har vært interessert i dette siden jeg gikk Film og Visuelle Effekter på Nordmøre Folkehøgskule skoleåret 2010/2011.

Planen var å søke seg til utlandet dette skoleåret, men planen gikk i vasken da jeg var for sent ute med å søke til dette skoleåret. Derfor tar jeg nå et årsstudium i Form og Design, da jeg hadde lyst til å bli flinkere til å tegne, male, etc. Altså utfolde seg kreativt.

 

Jeg har vært i kontakt med Sonor i lengre tid, og fått hjelp til ulike studier ved skoler i Australia og New Zealand som tar for seg 3D og Animasjon. Dette er også noe jeg er veldig interessert i, men etter å ha drøftet lenge har jeg kommet frem til at det er Visuelle Effekter jeg helst vil gå.

 

Vurderer veldig sterkt Academy of Arts i San Francisco, for den virker veldig god. Vurderer også andre skoler i USA, og i Australia og New Zealand.

 

 

Spørsmålet mitt er:

 

Er det noen som har erfaring innen nevnte studier og/eller studievalg? Noen som har gått filmutdanning ved Academy of Arts eller på en annen skole i utlandet?

 

 

Karl Eirik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...