Gå til innhold

Refleksjon: Hvor ble interaktiviteten av?


Anbefalte innlegg

Nei, jeg har ikke funnet ett "nytt" spill som jeg synes var like bra som f.eks Full Throttle var, det var artig innovativt med gode poeng. Det at spillet skal være "enkelt" betyr ikke nødvendigvis at det skal være kjedelig, gjør det vel ?

Nå vet jeg ikke hva slags smak du har i spill (annet enn at du likte de suverene Monkey Island-spillene), men jeg må si at TLJ, TLJ:Dreamfall, Syberia 1&2 og Indigo Prophecy er spill jeg virkelig har kost meg med... Alle disse er relativt nye.

 

Men må innrømme at jeg savner et spill med god humor. Grim Fandango var gøy. Og Runaway 2. Men har aldri ledd så godt som i Monkey Island 3 (husker spesielt gitar-duellen) :!:

 

Hvordan er forresten de nye Sam'n Max episode-baserte spillene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spilte også Zak McCracken mye. Runnet det flere ganger og hadde ufattelig mye moro med det. Husker den fantastiske musikken fortsatt. Det første eventyrspillet jeg spilte var imidlertid Leisure Suit Larry 1. Jeg er vel ikke alene om å savne de gode gamle dagene da Sierra og LucasArts var de store spillprodusentene med serier som King's Quest, Police Quest, Leisure Suit Larry, Monkey Island, osv.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...