Varen Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 (endret) Heisann. Jeg reinstallerte hl2, etter et par år med opphold. Men når jeg først skulle spille ble jeg plaget endel med hakking, skurring i lyden og forvrengte stemmer. Så jeg bestemte meg for å save gamet og restarte maskina, siden den har stått på en stund og kanskje noe tok opp masse minne eller lignende. Men når jeg startet hl2 igjen så kom det opp noe med "Node outdated" og at det skulle rebuilde, og etterpå kom kom det opp "AI Disabled" som gjorde at ingenting skjer. Jeg prøvde å google litt, og det var noen som mente at det gjaldt kun for folk som har en piratkopi, men jeg kjøpte mitt spill på butikk for hardt tjente penger for 2 år siden. Jeg har også hatt problemer tidligere med at jeg ikke engang får hl2 til å starte etter at jeg hadde installert det. Spillet burde også være helt oppdatert med siste patch, siden jeg ikke kan velge at den skal update noe i steam Spec: Vista x64 Asus P5B Intel Core2 duo E6300 Nvidia 8800GTS Endret 11. juli 2007 av Varen
galaxee Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 skriv "ai_disable" i console! den skifter til på da, om den er av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå