Gå til innhold

Life, but how to live it ...


Gjest Bruker-95147

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

TL;DR

 

Nei, det lønner seg å lese stoffet i mindre biter, og la det modnes langsomt i bevisstheten - bare et tips, som jeg selv har erfart å virke best.

 

Har også lært at det som krever litt ekstra innsats av en selv, er også det som til slutt blir mest verdifullt.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg tror du misforstod meg. Jeg tolker det slik at han snakker om å leve i nuet. Om det kalles mindfulness eller noe annet moderne som skal trekke trendy-orienterte mennesker spiller ingen rolle for meg. Det enkle er ofte det beste. Men det kan være litt av en øvelse ja, det å leve i nuet :-) Fantes der et enkelt svar på det så hadde alle kjent til det. Og det er kanskje det som er noe av problemet, å bli for opptatt av hva de andre holder på med. Dessuten tviler jeg på andre vet hva som passer meg, en må finne det som smaker en selv å ikke bare underkaste seg de svarene andre har på dine spørsmål eller problemer :-)

Lenke til kommentar

Det å lære seg å leve og finne det gode liv er jo en livslang øvelse i seg selv, og da er en jo underveis. . . . . . . . . mot noe :-) Selv er jeg ikke opptatt av oppskrifter eller øvelser, veien blir som kjent til mens en går og noen ganger kommer en dit en ikke visste en skulle og takker for det :-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...