Gå til innhold

Sony Ericsson W960i - Kamerabilder og video


Requi

Anbefalte innlegg

Jeg vet det er mange som er spente på at denne mobilen skal komme ut på markedet, og det har vært mye spørsmål rundt hvorom hvordan kameraet på den er osv. Så, de som har fått kjøpt seg en slik mobil; Kan dere legge ut noen bilder tatt med denne mobilen :) ?

Endret av Baloni
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg hatt min W960i snart en uke og er egentlig veldig fornøyd. Har ikke hatt noen særlige problemer med den.

 

Eneste jeg stusser over er batteritiden som var veldig bra helt fram til i går hvor jeg måtte lade den 2 ganger i løpet av dagen. Så er litt usikker på hva som gjør det.

 

Tastene og skjermen er veldig god å trykke på, og telefonen ligger godt i hånda. Den er jo litt stor, så merker jo at du har den i lomma

 

Den fungerer utmerket som mp3 spiller. Den har mange funksjoner som jeg savnet på W880i.

 

Skal prøve å ta bilder og få filma med den i løpet av de neste dagene, slik at dere andre kan se hvordan de blir. (har ikke testa kameraet enda)

Endret av [SifO]
Lenke til kommentar

Hva du ikke får til da :dontgetit: ? Upload bildene med uploaderen på siden ved å trykke "Browse". Så trykker du "last opp", og den laster seg opp. Etter det har den kommet inn på "Administrer vedlegg", som er rett over Browse-knappen. Trykk på den, så trykker du på den filen du har lastet opp. Voila :)

 

Edit: Kan hende du må trykke en gang i vinduet der du skriver teksten, og så trykker du på filene du vil attache :p

Endret av Baloni
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...