Gå til innhold

Navigér med PSP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, dette var vel ikke akkurat breaking news. At den heter Go!Explore har stått på playstations norske nettsider en stund allerede, samt at den kommer til Europa "tidlig 2008".

 

Venter fremdeles på slippdato og omtrent hvilken pris den vil ligge på. Blir det mer enn 5-600kr inkludert software bestiller jeg heller fra Hong Kong på eBay.

Lenke til kommentar

Blir visst yesasia og mapthis på meg.

 

The GPS receiver and UMD containing the maps are expected to retail for EUR 119 (US$ 175) and will be initially available in the UK, Ireland, France, Germany, Austria, Switzerland, Spain, Portugal, Italy, the Nordic countries, and Benelux.

 

Ikke alltid det de skriver stemmer helt, men skulle ikke forundre meg om den havnet på rundt tusingen. Drøyt 300kr inkludert frakt fra yesasia. Legg til 25% moms og rundt 100 kr i fortollingsgebyr så havner jeg på omtrent 500kr. Er jeg heldig slipper jeg både moms og gebyr slik jeg gjorde med min forrige pakke fra utlandet på 60$.

Lenke til kommentar
Blir visst yesasia og mapthis på meg.

 

The GPS receiver and UMD containing the maps are expected to retail for EUR 119 (US$ 175) and will be initially available in the UK, Ireland, France, Germany, Austria, Switzerland, Spain, Portugal, Italy, the Nordic countries, and Benelux.

 

Ikke alltid det de skriver stemmer helt, men skulle ikke forundre meg om den havnet på rundt tusingen. Drøyt 300kr inkludert frakt fra yesasia. Legg til 25% moms og rundt 100 kr i fortollingsgebyr så havner jeg på omtrent 500kr. Er jeg heldig slipper jeg både moms og gebyr slik jeg gjorde med min forrige pakke fra utlandet på 60$.

 

2 ting: Hvordan installerer man MapThis? Og av en eller annen grunn klarer ikke dns serveren å mappe navnet yesasia.com...

Lenke til kommentar

Siden det har tatt så lang tid, vil jeg anta at det tar enda litt lenge tid før det kommer til europa, for å så vente en god del uker før det kommer til Norge. Eller kanskje ikke produktet vil komme i det hele tatt her til?

Vil jeg navigere, ville jeg heller kjøpt en god gps. Kan nok bli litt flere ting, men skal en først navigere, så bør det være bra og ikke ta for lang tid.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...