Gå til innhold

Kulturo: Ny Resident Evil topper kinolistene i USA


daubyj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Besøkstall på kino har for meg liten indikasjon på hvor god en film er, men det er positivt at så mange så den.

 

I følge imdb ligger filmen på 6,8, noe som ikke er så halvgærnt. Så kan tenke meg at "vi" som liger sjangeren får en positiv filmopplevelse når den kommer til kinoer her til lands/dvd/bd

Lenke til kommentar
Mens vi som digger serien blir meget skuffet, siden de ikke har klart å fulgt original historien til spillene og bøkene.

9576896[/snapback]

det kan jeg forstå, men det er ikke alltid nødvendig for å lage en god film, og denne trilogien er blandt mine favoritter.

 

edit: jeg har ikke noe forhold til resident evil utenom filmene.

 

tenkte det er greit å nevnte slik at min mening virker litt mer fornuftig ;)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Må vell også innrømme at filmene er god underholdning, mange som liker dem. synes selv de er kul. Men å bruke tittelen RE når dem ikke har noe md selve sagaen å gjøre, syns jeg blir feil. oppfølgerene har jo noen kjennetegn fra spillene til Okamoto. Husker spesielt i toern, dær de presisterer å meine han dr.ashford er den som står bak viruset, når det egentlig er han dr william birkin (RE2 game). Han dr.ashford (RE codeVeronica) har en helt annen og mer interessant rolle i spillene.

 

Håper dem ikke ødelegger historien på samme måte med Metal gear filmen som kommer om to år.

Endret av Rolexander
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...