Gå til innhold

SNIKTITT: Sony Ericsson W880i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Forhåndsvisning av innlegg

Jeg har hatt en w880 i noen dager nå. Jeg har alltid vært (sony)Ericsson-fan, til og med når alle sverget til Nokia, men i fjor bestemte jeg meg for å kjøpe en Nokia N91. Det angret jeg på etterhvert, savnet brukervennligheten og noen funksjoner til Sony Ericsson. Så endelig kjøpte jeg altså en w880. Glad og fornøyd, lekker design er det jo, ble det raskt snudd til skuffelse. Telefonen slår seg av og på bare med at du ser på den, den ringer 1 av 2 ganger om det ringer, og 1 av 4 meldinger som kommer inn varsles. Bloggfunksjonen virker ikke, for telefonen vil ikke koble seg på nettet. Etter kontakt med kundeservice hos SonyE. fikk jeg beskjed om å slette alle innstillingene og laste de ned på nytt. Som sagt så gjort. Hjalp ikke det grann. Meldinger du skriver, havner ofte-ikke alltid-i utboksen, og der blir de, helt til du avbryter sendingen og sender på nytt. Ringer du et nummer, er du garantert å ikke komme igjennom første gangen, men andre ganger. Nesten uten unntak.

Jeg har som sagt kontaktet kundeservice, men får bare svar som om jeg aldri har vært bort i en telefon før ("har du husket å slå den av og på??") enda jeg poengterte at min første mobil ble anskaffet i 94, og jeg gjennomsnittlig skifter mobil 1-2 ganger i året fordi jeg elsker tekniske dupeditter.

Nei, folkens, styr unna, om du ikke liker å oine deg selv og har masse av tid til rådighet til kundeservice og en ubrukelig, men akk så lekker telefon. Hallo, Sony Ericsson, kan dere lage en som kan brukes til å ringe med og?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...