Gå til innhold

PlayStation 3 lansert i Japan (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel altså.. jeg har store problemer med og se hvorfor ps3 har latt vente på seg i så lenge.

 

nesten et år etter opprinnelig lanserings dato og de klarer fortsatt ikke gi mer enn 100.000 i uken til spill sultene japanesere.

 

hmm her lukter det neglisering av forbrukere lang vei.

 

ta det ikke den veien at jeg er en eller annen "fan boy",

jeg styres av en større makt.

nemmelig underholdnings verdi og hvilke spill som kommer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

hadde Sony klart å produsere flere enheter hadde de nok gjort det. er nok produksjonsproblemer som er årsaken til det lave antallet konsoller ved lanseringen.

 

håper bare elkjøp smeller til med et megatilbud på PS3 lansering, som de gjorde med 360 lanseringen..da er det bare å finne frem teltet! =)

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
Sony hadde nemlig bare omtrent 80 000 konsoller å selge på lanseringsdatoen, og dette var langt fra nok til å dekke den enorme etterspørselen etter det nye systemet. Dette resulterte selvfølgelig i lange køer og mange skuffede kjøpere, som ikke fikk handlet raskt nok til å sikre seg en PlayStation 3.

 

Ok, her var det vel en del feil.

 

1. Japan fikk faktisk 100 000 konsoller på lansering, Sony trakk tilbake sin forgående melding om bare 80 000.

 

2. At det former seg lange køer og at alle ikke får en er jo en selvfølge etter som de får så få konsoller som de gjør. [selv om det er 100 000 uansett]

 

Er forresten også litt glad for at vi får den så sent som i mars, da vill de nok mest sannsynelig ha fått luket ut en del feil! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...