Gå til innhold

Google Health under utvikling?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Google begynner nå virkelig å satse på å forbedre søketjenesten sin noe ikke mange andre har selskaper gjør. (i hvert fall ikke på like omfattende måte).

Vi får nok vente oss flere slike tjenester som blir integrert i søkemotoren.

Hva blir det neste? Oversikt over sportsbegiventher. F.eks. fotballkamper? Eller vis Apple snart lanserer Video iPoden sin (ordentlig Video iPod med stor skjerm og bedre batteri) og samtidig lanserer nedlasting av filmer på iTunes vil kanskje Google lansere en lignende Videotjeneste som Musikktjenesten dem. Noe lignende IMDB med link til iTunes og Google Video Store?

Lenke til kommentar
Google begynner nå virkelig å satse på å forbedre søketjenesten sin noe ikke mange andre har selskaper gjør. (i hvert fall ikke på like omfattende måte).

Vi får nok vente oss flere slike tjenester som blir integrert i søkemotoren.

Hva blir det neste? Oversikt over sportsbegiventher. F.eks. fotballkamper? Eller vis Apple snart lanserer Video iPoden sin (ordentlig Video iPod med stor skjerm og bedre batteri) og samtidig lanserer nedlasting av filmer på iTunes vil kanskje Google lansere en lignende Videotjeneste som Musikktjenesten dem. Noe lignende IMDB med link til iTunes og Google Video Store?

6083100[/snapback]

Er ikke ulogisk at de lanserer slike tjenester nei, jeg synst det er veldig positivt fordi jeg synst google klarer å få det mye kjappere, penere og mer oversiktelig enn de andre.

Lenke til kommentar
Er ikke ulogisk at de lanserer slike tjenester nei, jeg synst det er veldig positivt fordi jeg synst google klarer å få det mye kjappere, penere og mer oversiktelig enn de andre.

6083150[/snapback]

Har jeg sakt at det er ulogisk at de lanserer slike tjenester?

Det er i nytt for meg i alle fall!

 

Ja, jeg er helt enig i at Google lager mye bedre tjenester enn de andre siden de er kjappere, penere (jeg liker minimalistiske ting), samtidig som de er veldig oversiktiglige og funsjonelle. Og ikke minst liker jeg at Google lager tjenester som støtter de fleste nettlesere og at man har slått av javascript.

Endret av JonT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...