Gå til innhold

IBM med både nye og oppdaterte Thinkpad modeller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
there is a bit of dispute, whether the t42 will have 15", 14", or both..

Jeg tviler på at den får 15", da T-serien skal være rimelig portabel, og har den siste tia hatt en vekt rundt 2,2-2,3kg. Vanskelig å oppfylle dette med en 15".

 

Trenger man 15" har IBM en utmerket R50-serie.

Lenke til kommentar

Er det forresten noen som vet om IBM har gjort noe med skjermene sine i de siste modellene sine?

 

Jeg har nå etterhvert begynt å oppdage at min R40 har en veldig blass skjerm i forhold til mange andre bærbare. Har sammenliknet den direkte med en hp ze4372 (tror det var det den het, min egen gamle jetmotor....), en compaq N1020v, en eller annen gracenote, en toshiba A10 osv og alle har mer (i større eller mindre grad) fargesterke skjermer enn R40'en min. Og se på feriebildene mine blir liksom ikke helt det samme på laptopen min når jeg har sett de på kjæresten sin N1020v.

 

Brightness står på full og jeg kjører den på strøm med alle instillinger i kontrollpanelet satt til høy kvalitet istedet for høy ytelse. Dette får meg til å mistenke at det er skjermen som er av dårlig kvalitet.

 

Tror ikke jeg vil kjøpe IBM igjen om de ikke gjør noe med skjermen på de nye modellene.

Lenke til kommentar

Vet ikke om IBM akkurat setter ned standarden på LCD-kvaliteten. Men det de åpenlyst er i ferd med å gjøre er å levere flere modeller til forbrukere. De har også erfart at de må litt ned i pris for at hvermansen skal få mulighet til å gå til kj øp av pcer i T, G eller R-serien.

 

Etter konkjunkturstrømningen blir det antakeligvis bedre priser til sensommeren. Så vi får se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...