Gå til innhold

SNIKTITT: Dette er HTCs nye billigtass, og den gir et knallgodt førsteinntrykk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jQUdcq

HTC lager flotte telefoner, men når igen vil ha dem, service er tvilsom og de er redusert til en kuriositet i nettbutikkene, ja da er det ingen vei tilbake.

 

Problem er pris. Greit at de har visuelt fine telefoner og relativt god software. Men når selve maskinvaren deres, selv på flaggskiptelefonene, er et stykke foran andre produsenter (da spesielt på kamera og skjermkvalitet), så hjelper det lite å prise telefonene så dyrt som de gjør. Jeg skjønner det virkelig ikke hvordan et selskap som HTC, som er på randen av oppløsning, har solgt dårlig i flere år og og ligger på samme området sm OnePlus, Google osv. i hardware-tilbud i sine telefoner, kan prise varene sine så høyt som de gjør. Selv ikke LG priser flaggskiptelefonene sine så høyt som HTC. Og det gjelder ikke bare One M-modellene deres, men alt annet og. Hva er det HTC virkelig forventer når de for eks. lanserer en mid-range telefon som HTC One A9 til 4800,- i butikken, når man kan få flaggskiptelefoner med mye bedre spesifikasjoner, som LG G4, Z5 Compact, Moto X Style og Nexus 5X til nesten tusen kroner billigere? Selv Galaxy S6 koster like mye!

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva som har skjedd med htc.

Fra å lage HD2, Desire og legend(hero?)

Til disse telefonene som bare spyttes ut og latterligjør det htc engang var.

Sikkert gode telefoner og alt det der, men de tar ikke akkurat råtta på samsung og apple med disse. Da må de virkelig slå på stortromma.

Synd, aldri vært mer fornøyd med en mobiltelefon som jeg var den dagen jeg kjøpte Desire for snart 6 år siden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...