Gå til innhold

Test: Sony Xperia E (C1505)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

For et halvt år siden hadde jeg ikke trodd at jeg skulle si det, men den eneste telefonen under tusenlappen, som virker, er Nokia Lumia 520. Til tross for prisen på 800 kroner får du en kjapp telefon, en fullgod skjerm og et helt ok operativsystem. Bevares, den har mangler, men den leverer varene. Tro det eller ei.

Lenke til kommentar

For et halvt år siden hadde jeg ikke trodd at jeg skulle si det, men den eneste telefonen under tusenlappen, som virker, er Nokia Lumia 520. Til tross for prisen på 800 kroner får du en kjapp telefon, en fullgod skjerm og et helt ok operativsystem. Bevares, den har mangler, men den leverer varene. Tro det eller ei.

 

Har selv en Nokia Lumia 620 som også er ekstremt god i forhold til det jeg kjøpte den for (1100kr). Har plass til MicroSD og har til og med NFC. Fant ut at jeg fikk mer med en billig Windows Phone 8 mobil enn en android mobil til samme pris. Windows Phone 8 er et OS som kjører "smooth" på selv de dårligste mobilene!

Lenke til kommentar

Har selv en Nokia Lumia 620 som også er ekstremt god i forhold til det jeg kjøpte den for (1100kr). Har plass til MicroSD og har til og med NFC. Fant ut at jeg fikk mer med en billig Windows Phone 8 mobil enn en android mobil til samme pris. Windows Phone 8 er et OS som kjører "smooth" på selv de dårligste mobilene!

Det er ikke først og fremst OSet som utgjør forskjellen her, lumia 520 og 620 er faktisk veldig kraftige sammenlignet med andre telefoner til samme pris. For å få android telefoner som er tilsvarende raske du nok opp mot 2000 kroner.

 

Kanskje det nermeste man kommer lumia 520 i android verden er xperia L, som koster ca. 3 ganger mer.

Lenke til kommentar

Windows Phone 8 er et OS som kjører "smooth" på selv de dårligste mobilene!

 

Helt enig. Jeg hadde en Galaxy S3, men er faktisk langt mer fornøyd i dag med en mye billigere Nokia. S3-telefonen lugget alt for mye, og opplevelsen av å bytte mellom kjerneapplikasjonene var dårlig av den grunn. I forhold til brukeropplevelsen man får for pengene er WP8-telefonenene tilsynelatende i en klasse for seg (og app-utvalget begynner å bli ok).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...