Gå til innhold

Test: Ukens utvalgte apper - uke 31


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener fortsatt at man burde delt inn disse artiklene i tre deler. En for iOS, en for Android og en for Windows Phone.

 

Som det for et par uker siden ikke var noen anbefalinger for Android, var det denne gangen ingen anbefalinger for iOS. Én app for hvert OS hadde vært nok, det hadde på en måte blitt en slags "ukens beste app". Så blir ingen misfornøyd med at deres OS nedprioriteres, som jeg synes noen ofte er.

 

Jeg skal slutte å mase om dette nå, men etter å ha anbefalt det to ganger før har jeg ikke fått noen seriøs tilbakemelding så jeg vet ikke om kommentarfeltene leses, skummes eller ignoreres. Derfor repeterer jeg det, så er det større sjanse for at tipset registreres :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei,

takk for tilbakemelding.

 

Vi setter pris på og registrerer alle tilbakemeldinger. Konstruktive tilbakemeldinger tar vi med oss videre og kan være med på å bidra til utviklingen vår. Som en digresjon kan jeg nevne at de som i forrige artikkel hevdet at vi er iPhone-fanboys, er merkelig stille denne uken hvor vi hadde overvekt av Android-apper... ;-)

 

Rent konkret så vil vi nok ikke begynne med tre separate artikkelserier, en for hver plattform, med det første. Normalt så vil det finnes apper for i det minste både iPhone og Android i hver artikkel, men vi har ingen regel på dette foreløpig. Med tre foreskjellige kategorier (i tillegg til spill) per plattform ville dette blitt for omfattende slik konseptet er i dag, men vi har det i bakhodet til neste gang vi skal gjøre justeringer i denne artikkelserien.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...