Gå til innhold

Facebooken min har blitt hacket


Anbefalte innlegg

hei skulle logge inn på facebook, da kom det opp at en fra Japan hadde vært logget inn å de anbefalte meg å bytte passord. Jeg byttet passord, men når jeg prøver å logge inn nå står det (venter på facebook) så kommer jeg direkte til innlogging igjenn. Noen som vet hva jeg kan gjøre??

 

får mail om at passordet er endret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

hei skulle logge inn på facebook, da kom det opp at en fra Japan hadde vært logget inn å de anbefalte meg å bytte passord. Jeg byttet passord, men når jeg prøver å logge inn nå står det (venter på facebook) så kommer jeg direkte til innlogging igjenn. Noen som vet hva jeg kan gjøre??

 

får mail om at passordet er endret.

 

Vil anbefale å kontakte Facebook. Neste gang du skal ha en Facebook konto, bruk to veis verifisering, slik at du ikke blir frastjålet kontoen på nytt.

 

https://www.facebook...20217228006012/

 

Du kan også få hjelp gjennom Slettmeg.no men de vil nok også si at du må ta kontakt med Facebook, da de bare er der for å veilede.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

 

Vil anbefale å kontakte Facebook. Neste gang du skal ha en Facebook konto, bruk to veis verifisering, slik at du ikke blir frastjålet kontoen på nytt.

 

https://www.facebook...20217228006012/

 

Du kan også få hjelp gjennom Slettmeg.no men de vil nok også si at du må ta kontakt med Facebook, da de bare er der for å veilede.

 

Takk fikk ikke taki facebook. Men rapporterte det og i dag skiftet jeg passord å nå funker den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Takk fikk ikke taki facebook. Men rapporterte det og i dag skiftet jeg passord å nå funker den.

 

Det er bra, husk å aktiver toveis verifisering, slik at du får en kode på mobilen, som du deretter skriver på websiden, dette er ganske tryt, og vil hjelpe enormt mot hackere, da de må ha den koden for å logge på kontoen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...