Gå til innhold

Kan et nettbrett med telefon, fullt og helt erstatte en mobil ?


Anbefalte innlegg

Er det tilgang på samme play butikk og de samme appene?

Har i dag en note2 som jeg er svært fornøyd med og en iPad. Ønsker en mobil med større skjerm, slik at jeg kun kan greie meg med en av delene.

Kan en galaxy note 8 dekke alle mine behov ? (liker store mobiler)

Noen som kan vise til en fullverdig test av note 8 ? (søkt på nettet, men finner ikke noe) gjerne 4G

Kan man f.eks sende meldinger og slikt med et nettbrett ?

Håper på noen tips og meninger. :-) :huh::hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For min egen del har jeg funnet et fantastisk alternativ i Asus Padfone 2. Laptop'en er nå nærmest blitt noe som står borte i krok i stuen.

 

Hvis en er i tvil bør en se denne videoen, og lese denne bloggen http://blackmoore.wordpress.com/2013/03/20/4-weeks-with-the-asus-padfone-2/

 

Et annet alternativ er 7" Asus FonePad fra Asus.

 

Ja det er jo et alternativ, men kunne tene en som jeg alltid har med. Altså en fast stor mobil.

Noen flere tips dere ute ?

Kan man laste ned de samme appene og kan den brukes på samme måte ?

 

 

Vel, de nettbrettene med knøtteliten skjerm er jo igrunn bare mobiler med påslappet navn, hvis du mener et skikkelig nettbrett med 10" skjerm tror jeg du får praktiske problemer...

Tenker vel maks 7 - 8 tommer. Har jo pc også. :-)

 

Lenke til kommentar

En må for det første ha et brett med fullverdig telefonfunksjonalitet - det varierer visst. På mitt Note 10.1 ser telefonen ut til å være helt fullverdig, det tilsvarende virker ikke som gjelder for f.eks. 3G-utgaven av Nexus 7.

 

Så må en sjekke hvordan det funker i praksis. Snakkelyden i Note 10.1 var ikke noe særlig, men med bra handsfree-sett, kan det sikkert rettes opp mye. Generelt, så jobbes det jo mye med å optimalisere samtalelyden på toppklasse mobiler, det samme gjelder neppe for nettbrett.

 

Jeg ville venta og sett an småbrett/megamobiler som er/vil bli annonsert i år. For min del, kunne jeg godt tenkt meg å bruke Nexus 7 som telefon, hadde det vært mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...