Gå til innhold

Høgskolen i Østfold //Fredrikstad


Krisha

Anbefalte innlegg

Jeg har søkt på Høgskolen i Østfold (avdeling Fredrikstad) på et helse - og sosialfag, og har forsøkt å søke rundt på nettet etter andres erfaringer ved skolen, men finner svært lite.

 

Jeg vet at denne skolen er blant de beste på nettopp denne bachelorgraden, men det er ikke det viktigste for meg, for jeg ønsker at livet ved siden av studiet skal være festlig og sosialt.

 

Er det noen som kan fortelle meg litt om hvordan studentlivet og studentmiljøet i Fredrikstad er? Anbefales det?

 

Det gjør ikke noe om miljøet ikke er like stort som i Oslo, Trondheim og Bergen, men det hadde vært så kjedelig å komme dit og innse at alle pendler og er uinteressert i det sosiale, mens jeg må bo der i 3 år uten sjans til å "være skikkelig student" på alle plan. :laugh:

Endret av Krisha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg studerer på Høgskolen i Østfold ved ingeniøravdelingen i Fredrikstad. Jeg er Leder for studentsamfunnet der og kjenner mange fra både ingeniøravdelingen og helsefagavdelingen.

 

Når det gjelder det sosiale så er det absolutt studentliv i Fredrikstad selv om dette ikke kan måle seg mot Oslo, Bergen eller Trondheim. Vi har egen studentkro som du kan sjekke ut på facebook. Søk på Kranen SFO. Søk også på Fredrikstad Studentsamfunn.

 

Hver onsdag har vi quiz som er ganske populær og et sted mange studenter møtes og blir kjent. Ellers har vi åpent på fredager og i blant fester på lørdager. Det er også mulighet for å være med å spille fotball, innebandy og biljard. Jeg anbefaler å bo sentralt, eller nærme skolen. Bla annet har samskipnaden hybler like ved skolen du kan søke på.

 

Ta gjerne kontakt på vår facebookside om du lurer på mer: https://www.facebook.com/pages/Fredrikstad-Studentsamfunn/223022471115585

 

Mvh Herman

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...