Gå til innhold

Show kvelden (erotisk novelle)


Anbefalte innlegg

her er mitt første forsøk på en novelle/erotisk novelle.. hva sier dere?

 

 

Kvelden var kommet, endelig. Jeg gidde henne ikke noe valg,det var bare ja som gikk jeg tar ikke nei til svar. Og det var slik jeg endte opp på show, med den vakreste kvinnen jeg hadde møtt på lenge. Jeg var nervøs så nervøs jeg begynte å prate om stjernene på himmelen, hu likte stjernene hu også og mens vi gikk mot lokalet hvor showet ble holdt såg vi begge opp i himmelen og snakket om stjernene og hu holdt meg i hånden. Jeg ble bare mer og mer nervøs.

 

 

Vi hadde tilbringt litt tid før denne kvelden med å bare se på film og ikke noe mer i hybelen min,men i dag hadde jeg andre planer om hva som skulle skje når vi gikk fra showet. Vi kom inn i lokalet og hilset på noen kjent folk, hvosr vi deretter gikk rett til baren, 2 øl takk sa jeg og satte meg ned ved henne, det var vanskelig å komme fram med ord mens jeg såg på henne fra topp til tå , fra det vakre flame røde håret til de lange strame bena hennes. Hu stirrer på meg å sier neste runde er på meg, litt overrasket svarte jeg fort ja, men da er neste på meg igjen. Man prøver å være så galant som mulig.

 

 

Showet starter vi setter oss på våre plasser og følger med, jeg har problemer å følge med på showet og starter å små flørte med bena hennes, jeg venter på respons jeg blir mer nervøs. Hu begynner å flørte tilbake og jeg ble lettet. Under showet gikk 3 raske øl til 9 og når showet var ferdig var vi begge ganske så full, jeg spurte henne om hu ville kanskje se noe film eller noe borte hos meg, hu svarte raskt ja. Overbegeistret gikk vi hånd i hånd hjem til meg, men jeg følte noe manglet for å få litt fart på sakene vi hadde jo aldri kysset engang osv. Og jeg var redd for friendzone tullet igjen.

 

 

Vi nærmet oss hybelen min, jeg begynte å tenke på at jeg måtte gjøre noe for å vise hva jeg ville ha ut av kvelden. I det jeg tenker på dette faller jeg ned i den dype snøen utenfor, jeg ler hu ler og jeg rekker ut hånden min for å få hjelp opp, i det hu tar tak drar jeg hu ned og vi deler et dypt blikk som bare elskere kan dele, hu forsto det og det gjorde jeg. Vi klinte til og nøt det det var kalt ute, men vi kjente bare varmen fra hverandres kropper. Å gud så kåt jeg var på dette tidpunktet, jeg stopper opp og sier vi bør kanskje ta turen inn hvor det er litt mer komfortabelt, hu er ser meg dypt inn i øynene og sier ja det hadde vært godt.

 

 

Vi trer inn i hybelen, jeg løper inn på rommet og spør om hu vil gjerne høre noe musikk , hu svarer med tobaco island fra flogging molly, en sang med mye energi og god stemning. Akkurat det vi trengte. Hu setter seg i sengen og ser på meg med hennes dyp blå øyner som sier no er jeg klar er du? Jeg knepper opp skjorten min hu reiser seg og drar meg ned i sengen, hu greide ikke å vente på kroppen min. Hu river av meg skjorten som var helt ny. Noe jeg ikke hadde tid til å tenke på før jeg viste ordet av det var vi begge naken, kroppen hennes rett i fåran min , brystene hennes akkurat passe med små søte nippler , jeg stupper i det og starter oppdagelses ferden min ved munnen hennes før jeg fortsette ned halsen hennes , hu stønner , vi puster tungt. Jeg fortsette ned til nippelene hennes hvor jeg suger og små biter hu pøser ut med stønn etter stønn. Jeg går sakte men sikkert lengre sør hvor jeg tilslutt møter på musa hennes, jeg starter å slikke fra topp til bunn og går så langt inn tunga rekker, jeg kommer på et triks jeg hadde hørt om hvor man staver alfabetet med tunga, jeg starter og Å kom lenge før den skulle i alfabetet.

 

 

Hu var god og våt, og hu kaster meg på ryggen, jeg har alltid likt de litt mer dominante kvinnene. Hu tar tak i den steinhardet snabelen min,hu starter med å føre hånden hennes sakte opp og ned før hu går videre med å ta den i munnen , jeg kjenner tunga hennes , for en sensasjon, det er smatte lyder fra munnen hennes og stønning fra meg, jeg har vansker med å ikke komme, hu små biter på den og jeg kommer som om jeg aldri hadde kommet før, det går ikke langt tid før både jeg og snabelen min er klar for runde 2. Hu setter seg ned på meg hvor snabelen sakte penetrer seg mellom leppene hennes , vi stønner i kor, hu fortsetter med å ri meg, hu bøyer seg ned og holder hendene mine nede og hu fortsetter å ri meg mens vi deler et dypt tungefylt kyss, det er ikke jeg som styrret dette skipet i dag. Der virker som vi begge snart når vår destinasjon hu begynne å skjelve i lårene og hu støner fram at hu snart kommer , jeg reiser meg opp mot henne mens hu rir meg og starer og dra henne i håret og kysser henne nedover halsen , etter noen støtt til fra henne og stønn fra meg kommer vi begge i kor, hu legger seg ned forsiden av meg sier takk for at du tok meg med på show.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...