Gå til innhold

ZTE Geek skal få fart på Intel-mobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi? Burde jo være gode noe spesifikasjoner for det meste dette, og spesielt hyggelig hvis det faktisk gir utslag i litt bedre batteritid, og kanskje også pris?

 

Har man egentlig brukt for 1080p på en mobil med en liten 5" skjerm? En ekstra gig med ram kunne de jo godt ha spandert på seg :)

Lenke til kommentar

Jeg synes prosessoren virker spennende. Jeg kjøpte nylig en Atom 2760-basert PC/nettbrett med W8/32. Før jeg kjøpte den var jeg innstilt på enten Android eller RT, men etter å ha opplevd kapasiteten og smoothnessen til Atom-prosessoren må jeg tilstå at jeg er ikke så rent lite imponert. Jeg har prøvd en rekke RT-baserte nettbrett med ARM-prosessorer, og selv om disse prosessorene ofte rangeres over nevnte Atom-prosessor føles de ikke i nærheten så raske.

 

Det store spørsmålet er jo hvordan Atom-prosessoren kjører Android, og ikke minst hvordan apper til Android matcher den.

Lenke til kommentar

Ser faktisk ganske bra ut synes nå jeg, med unntak av at den kun har 1GB RAM, men den bør nok havne under nexus 4 mtp. pris for at det skal være noe å satse på.

 

Med en 2 GHz dual core atom CPU kommer nok denne til å utkonkurrere alle de nye toppmodellene i en god del CPU baserte benchmarks, og GPU ytelsen skal for en gangs skyld også være god i en intel mobil.

 

Edit:

Lenovos K900 som har 1.8GHz versjonen av denne har allerede blitt testet og yter ganske så bra: http://blog.gsmarena...tic-benchmarks/

Endret av EirikLF
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...