Gå til innhold

Regissør/produsent søkes til actionkortfilm!


Anbefalte innlegg

Profesjonell skuespiller leter etter en ambisiøs og uredd regissør som kunne tenkt å bringe til live et annerledes actionkortfilm.

 

Kort fortalt handler det om en beredskapstropp som får i oppdrag å slå ned på den voksende kriminaliteten i Oslo by etter den fatale 22.Juli hendelsen. Vi møter da den spesial trente mørke anti-helten Ario som motvillig blir vervet.

 

Filmen kan tolkes som en lett kryssning mellom "The Raid" og "The Punisher - Dirty Laundry".

 

Høres det spennende ut og du er nysgjerrig? Ta gjerne kontakt for mer info.

Endret av O5C4R
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Profesjonell skuespiller leter etter en ambisiøs og uredd regissør som kunne tenkt å bringe til live et annerledes actionkortfilm.

 

Kort fortalt handler det om en beredskapstropp som får i oppdrag å slå ned på den voksende kriminaliteten i Oslo by etter den fatale 22.Juli hendelsen. Vi møter da den spesial trente mørke anti-helten Ario som motvillig blir vervet.

 

Filmen kan tolkes som en lett kryssning mellom "The Raid" og "The Punisher - Dirty Laundry".

 

Høres det spennende ut og du er nysgjerrig? Ta gjerne kontakt for mer info.

 

Hei

Kan du fortelle meg litt mer detaljert i en privat melding?

Da vil jeg vite hva som skal skje i filmen

(Opprør mellom Ario og troppen? Forræderi? Turning point etc?)

Kanskje jeg kan bli en "avstands-produsent" (vi lever i forskjellig fylke) som gir deg tips om hva du burde ha med i filmen og hva du burde droppe. Jeg fokuserer meget på en utradisjonell handling, anti-klisjeer og sterkt musikalsk samarbeid. Jeg vil ikke ha betalt for dette, jeg liker bare jobben.

Endret av Epic Score
Lenke til kommentar

Hei

Kan du fortelle meg litt mer detaljert i en privat melding?

Da vil jeg vite hva som skal skje i filmen

(Opprør mellom Ario og troppen? Forræderi? Turning point etc?)

Kanskje jeg kan bli en "avstands-produsent" (vi lever i forskjellig fylke) som gir deg tips om hva du burde ha med i filmen og hva du burde droppe. Jeg fokuserer meget på en utradisjonell handling, anti-klisjeer og sterkt musikalsk samarbeid. Jeg vil ikke ha betalt for dette, jeg liker bare jobben.

 

Hei Epic,

Takk for ditt innlegg. Jeg sender deg mer detaljer i melding i løpet av dagen.

 

Men hovedsak blir dette en meget annerledes format vi sjelden har til lands. Da er det på sin plass å ha en person som liker/vil ta utfordringen med å få dette opp, gjerne med god erfaring, men personlig legger det mer vekt på kreativitet og ut av boks mentalitet. Sjangeren som skal opereres rundt i er lett sci-fi/action med utradisjonell handling og anti-klisjeer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...