Gå til innhold

Konkurranse: Vinn en flott oppgradering til PC-en din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har alltid stått over slike konkurranser. Det er gir i det minste litt større sjanse for dem som ikke råd til slike oppgraderinger til å vinne. Er altfor mange folk som ikke har bruk for slikt som deltar og vinner, for så å bare selge alt senere bare for å tjene litt raske penger. :)

Lenke til kommentar

Har alltid stått over slike konkurranser. Det er gir i det minste litt større sjanse for dem som ikke råd til slike oppgraderinger til å vinne. Er altfor mange folk som ikke har bruk for slikt som deltar og vinner, for så å bare selge alt senere bare for å tjene litt raske penger. :)

Helt enig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzWgwc

Jeg synes det er litt dårlig at det blir valgt ut et så midt på treet kabinett og en så midt på treet strømforsyning.. akkurat som dere bare tok noe fra innerst i skapet og tenkte "jaa det her lager vi en konkurranse ut av.." kunne tatt et Obsidian 650D f.eks :)

Lenke til kommentar

Jeg synes det er litt dårlig at det blir valgt ut et så midt på treet kabinett og en så midt på treet strømforsyning.. akkurat som dere bare tok noe fra innerst i skapet og tenkte "jaa det her lager vi en konkurranse ut av.." kunne tatt et Obsidian 650D f.eks :)

 

For mange vil dette virke som " midt på treet" produkter og da er det ikke verre enn å bare drite i å delta. Men, for mange andre er dette garantert ganske så bra, og med tanke på at det ikke koster noe å delta, hvorfor ikke slå til å prøve å vinne?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzWgwc
Jeg synes det er litt dårlig at det blir valgt ut et så midt på treet kabinett og en så midt på treet strømforsyning.. akkurat som dere bare tok noe fra innerst i skapet og tenkte "jaa det her lager vi en konkurranse ut av.." kunne tatt et Obsidian 650D f.eks :)
For mange vil dette virke som " midt på treet" produkter og da er det ikke verre enn å bare drite i å delta. Men, for mange andre er dette garantert ganske så bra, og med tanke på at det ikke koster noe å delta, hvorfor ikke slå til å prøve å vinne?

 

joda for all del. men hvorfor ikke bare ha et BRA kabinett? det de gir bort er jo ei støvbombe uten sidestykke.. jeg har deltatt jeg, for jeg kunne tenkt meg en liten pc til å dra med meg på lan :)

Lenke til kommentar
Jeg synes det er litt dårlig at det blir valgt ut et så midt på treet kabinett og en så midt på treet strømforsyning.. akkurat som dere bare tok noe fra innerst i skapet og tenkte "jaa det her lager vi en konkurranse ut av.." kunne tatt et Obsidian 650D f.eks :)
For mange vil dette virke som " midt på treet" produkter og da er det ikke verre enn å bare drite i å delta. Men, for mange andre er dette garantert ganske så bra, og med tanke på at det ikke koster noe å delta, hvorfor ikke slå til å prøve å vinne?

 

Helt enig! Dersom du synes at dette er "midt på treet" så kan du bare unngå å delta! Men for mange(inkludert meg) som ikke har en stasjonær pc som kan gjøre det de ønsker med(spill eller andre krevende ting) så er et gratis kabinett og strømforsyning en start! Sparer penger:-)

 

 

Og til deg som ikke anbefaler folk å delta: Når vi ser en slik kommentar som "konkurransen er avlyst" og senere skriver du at det ikke er verdt å delta blir vi bare irriterte på slike som deg som prøver å "jukse" seg til bedre vinningsmulighet å vi tenker da: " ikke søren om han skal få en bedre mulighet til å vinne med slike sleipe triks" Da deltar vi bare for å hindre slike som deg å vinne! Du gjør det bare værre for deg selv!

 

Selv har jeg ikke vunnet på Hardware/amobil/gamer osv... enda! men dette kan bli en start på en gaming pc for meg! men jeg prøver ikke å jukse meg til det! Slike som deg skulle være fjernet fra konkurransen!

Lenke til kommentar

Og til deg som ikke anbefaler folk å delta: Når vi ser en slik kommentar som "konkurransen er avlyst" og senere skriver du at det ikke er verdt å delta blir vi bare irriterte på slike som deg som prøver å "jukse" seg til bedre vinningsmulighet å vi tenker da: " ikke søren om han skal få en bedre mulighet til å vinne med slike sleipe triks" Da deltar vi bare for å hindre slike som deg å vinne! Du gjør det bare værre for deg selv!

 

Selv har jeg ikke vunnet på Hardware/amobil/gamer osv... enda! men dette kan bli en start på en gaming pc for meg! men jeg prøver ikke å jukse meg til det! Slike som deg skulle være fjernet fra konkurransen!

Det var en spøk. Ta deg en bolle.
Lenke til kommentar
Og til deg som ikke anbefaler folk å delta: Når vi ser en slik kommentar som "konkurransen er avlyst" og senere skriver du at det ikke er verdt å delta blir vi bare irriterte på slike som deg som prøver å "jukse" seg til bedre vinningsmulighet å vi tenker da: " ikke søren om han skal få en bedre mulighet til å vinne med slike sleipe triks" Da deltar vi bare for å hindre slike som deg å vinne! Du gjør det bare værre for deg selv!Selv har jeg ikke vunnet på Hardware/amobil/gamer osv... enda! men dette kan bli en start på en gaming pc for meg! men jeg prøver ikke å jukse meg til det! Slike som deg skulle være fjernet fra konkurransen!
Det var en spøk. Ta deg en bolle.

 

Det sier du nå ja! Men slikt sleipe greier er alle leie av! Ellers god påske:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...