Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Windows repair fungerer ikke


Anbefalte innlegg

Nå har jeg sitti og googlet meg frem til utallige måter og fikse dette på. Håper at noen kan hjelpe meg.

 

Min maskin skrudde seg plutselig av. Da jeg skulle starte den opp igjen kom det to alternativer:

 

Launch Startup Repair

Start Windows Normally

 

Jeg valgte da det øverste alternativet. Dette førte til at den begynte og laste inn windows filene. Da dette var ferdig er det pila til musa som dukker opp på en svart bakgrunn. Ingenting annet gir respons bortsett fra musa.

 

Jeg prøvde da og lage en windows systemreperasjonsdisk på min samboers laptop. Dette ga meg samme resultatet når jeg booted den fra dvd-driveren.

 

Jeg fikk også tak I en Windows XP installasjonsdisk. Jeg prøvde å kjøre en clean install og tenkte jeg skulle fjerne win7 og innstallere winXP. Da jeg er kommet 30 sekunder ut i setupen kommer denne feilmeldingen:

 

The file sym_his.sys is corrupted.

 

Jeg få heller ikke startet opp maskinen i "Safe Mode". Jeg er dessverre helt tom for ideer om hva det kan være og hadde håpet på litt hjelp..

 

Har ingen anelse om hva som kan fungere for å få en cleaninstall eller pcen opp å gå igjen. Er det bare og kjøre den på dynga ?

 

Takker på forhånd for svar.

Christopher

Endret av DaddyDrunk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...