Gå til innhold

[Løst] Blizzard Support Ubrukelig eller er jeg ?


Anbefalte innlegg

Ikke meningen å plage noen med mine problemer, men noen som vet hvordan kontakte blizzard på mail ? De har vel en support mail ??

 

Jeg har hatt en Battle.net konto en stund nå og spilt D3 gla og fornøyd.:)

Så har jeg testa StarCraft 2 og tenkte jeg skulle kjøpe dette..

Det viste seg å ikke være så lett.

Først logget jeg inn i Battle.net og forsøkte å betale med Paypal.. Den fortalte meg at tjenesten var nede så forsøkte med manuell betaling.. Det gikk heller ikke..

Forsøkte igjen i dag morres, men da hadde jeg problemer med å logge inn på selve Battle.net kontoen.. Jeg forsøkte flere ganger og plutselig sa den at jeg var sperret ute fordi det var brukt for mange forsøk osv.

 

men greit nok det.. men HVORDAN KONTAKTER JEG BLIZZARD ?

Noen som skjønner det ? fordi jeg forstår det ikke..

 

Jeg skrev så en mail til disse to følgene adressene , men har enda ikke hørt noe:

[email protected] og [email protected]

 

Her er mailen:

 

"

Hello My Name is Mick Skjørten and I have an account on Battle.net witch I have used for several months.

 

Yesterday I tried to purchase StarCraft 2 with my account but it said that the paypal service was not working.. Thats okey, so I tried again this morning and did also have problems loginig in to battle.net with my account:

[email protected] and my password.

Then suddently it said:

My account was locked..

 

I then tried to unlock the account using this website:

https://eu.battle.net/account/support/password-reset.html?requestType=UNLOCK_ACCOUNT

But it said that:

That the email and name combination and was wrong, and I still tried and now it says:

You have made too many unsuccessful attempts. And that I need to contact Customer Support..

I could not find any other mail adresss to send this request so hope you guys can help me.

Or tell my who can? I`m a bit frustrated over this and cant see I have done something wrong here.

 

Best Regards

Mick Skjørten

"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...