Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

trang forhud spørsmål?


Anbefalte innlegg

jeg er 18år. For et par dager siden gikk jeg til fastlegen(heldigvis er det mann) han tok en titt på tissen og skulle sende slik ark om 'meg' videre til sykehuset og jeg skulle få innkalling.

 

Men jeg glemte å spørre han om noen ting som jeg håper jeg kan få svar på her :D

 

 

 

-Akuratt HVA står det på den lappen jeg får fra sykehuset ??????

 

-Hvor lenge må jeg vente på innkalling?? sykehuset er på hamar ?

 

-Skal selve legen på sykehuset ta en prat med meg om hvordan jeg skal ha det, altså om det blir snitt eller omskjæring ?

 

- Siden jeg har litt mer hud til 'overs' så selv om jeg tar omskjæring, vill penishode synes selv i slapp tilstand eller bare halve ???

 

-Vill vanlig snitt hjelpe hvis jeg har hud til 'overs', tror bare det er for å utvide huden, ikke gjøre den kortere ??

 

 

 

Anonym poster: 9bea08f1be6bfffa740eb51135d49272

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil anta at du får en konsultasjonstime med urolog på sykehuset før inngrepet skjer. Han/hun har fagfelt innenfor akkurat det og kan ta en avgjørelse.

Det skal nok stå på innkallingen du får til sykehuset. De er rimelig standard og inneholder navnet ditt, hvor du skal, hvilken avdeling (urologisk da vil jeg tro), tid, samt regler for egenandel og oppmøte/avlysing av time.

Lenke til kommentar

Jeg vil anta at du får en konsultasjonstime med urolog på sykehuset før inngrepet skjer. Han/hun har fagfelt innenfor akkurat det og kan ta en avgjørelse.

Det skal nok stå på innkallingen du får til sykehuset. De er rimelig standard og inneholder navnet ditt, hvor du skal, hvilken avdeling (urologisk da vil jeg tro), tid, samt regler for egenandel og oppmøte/avlysing av time.

 

 

Okei. Men står det liksom om forhud opperasjon og slikt ???? Hvos mye koster det? Vill den timen med urolog koste mye ?

 

Jeg har jo trang forhud, det er jo vel en medisink grunn så det burde bli dekket av staten eller ?

Lenke til kommentar

Okei. Men står det liksom om forhud opperasjon og slikt ???? Hvos mye koster det? Vill den timen med urolog koste mye ?

 

Jeg har jo trang forhud, det er jo vel en medisink grunn så det burde bli dekket av staten eller ?

 

Om det direkte står akkurat hva det gjelder er jeg usikker på. Selve brevet kommer jo i en standard helse-øst konvolutt uten noe annet på. Om du og urolog diskuterer hva som er lettest samme dag som operasjonen utføres er jeg usikker på. Angående priser betaler du standard egenandel på kr 307,-:

 

Satser

 

Egenandeler på poliklinikk

Egenandeler ved behandling på poliklinikk gjeldende fra 1. juli 2010. Egenandelene kan føres på egenandelskortet.

 

Undersøkelse, behandling eller kontroll utført av relevant legespesialist, psykologspesialist eller tannlegespesialist, eller som er utført av leger, psykologer og tannleger uten eller under spesialisering, spesialist i allmennmedisin, sykepleiere, jordmødre og audiografer: kr. 307,-

 

Radiologisk undersøkelse og ultralydundersøkelse ved billeddannende spesialavdelinger, samt nukleærmedisinske billedundersøkelser: kr. 218,-

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...