Gå til innhold

BSOD når jeg bruker nettleser.


Anbefalte innlegg

Heihei! Jeg hadde nylig et problem med en skjermkort driver som ikke fungerte, og installerte derfor helt ny windows, alt fra grunn av.

 

Det gikk greit i et par dager, men så når jeg skulle åpne nettleseren her en morgen så fikk jeg BSOD. på det sto det;

A device driver attempting to corrupt the system has been caught.

The faulty driver currently on the kernel stack must be replaced with a working version.

 

Her er det jeg har gjort til nå: Jeg tok en full formatering i morgest. Installerte en stor windows update, for så å restarte pcen. Da når jeg åpnet Google Chrome kom AKKURAT samme feilen igjen.

 

Har sittet å søkt litt rundt, og har gjort dette; Følgt alt av tutorials for "Verifier" slått på og slått av, merket drivere osv....

 

Dette har aldri kommet før!! trenger hjelp fort siden dette er en maskin som jeg trenger nesten 24/7

 

 

feilkode; 0x000000c4

031713-36769-01.zip

Endret av glenmb94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Feilen skyldes fremdeles skjermkortdriveren din nvlddmkm.sys.

 

Den er datert Timestamp: Fri Jan 18 14:22:15 2013 (50F94C87)

som er relativt nytt - du kan forsøke følgende løsninger:

 

1. Prøv eldre eller nyere drivere.

2. Deaktiver skjermkortaksellerasjon i Chrome. (Jeg kan ikke noe om Chrome men antar det har skjermkortaksellering som de fleste nyere nettlesere)

 

Du bør forresten huske på å deaktivere driver verifier for alle driverne når du er ferdig med testingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...