Gå til innhold

Hvordan laste opp dokumenter til utdanning


Bergen93

Anbefalte innlegg

Heisann, har seg sånn at det er på tide å søke på litt forskjellige utdanninger. Jeg skal søke til flygeleder og forkurs på en høyskole, men det jeg lurer på er hvordan skal jeg laste ned dokumentene som viser min utdannelse? Kan jeg finne disse noen plass på nettet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann, har seg sånn at det er på tide å søke på litt forskjellige utdanninger. Jeg skal søke til flygeleder og forkurs på en høyskole, men det jeg lurer på er hvordan skal jeg laste ned dokumentene som viser min utdannelse? Kan jeg finne disse noen plass på nettet?

Bruker dere skolearena? Isåfall finner du karakterene dine fra tideligere år der. Du skal uansett få tilsendt vitnemål fra de forskjellige studiene du evt. har fullført.

Lenke til kommentar

Jeg har skolearena ja. Men F.eks. På høyskolen så kan man laste opp filer som PDF eller jpg, kan jeg bare ta printscreen fra skolearena F. Eks?

Vell, jeg regner med at de vil ha vitnemål? isåfall tviler jeg på at printscreen fra skolearena er godt nokk. Scann de dokumentene du har inn på pcn, evt. til epost, og deretter last dem opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...