Gå til innhold

Har du prøvd E-sim?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg poster denne her, siden jeg fikk beskjed om at dette kanskje var en mer treffende kategori :3

 

 

Denne tråden er for å rekruttere flere spillere til e-sim. Du kan lese det neste avsnittet eller hoppe over om du bare vil prøve spillet for deg selv.

 

Spillet går ut på å kjempe for ditt eget land (Norge) mot resten av verden. Du må arbeide og trene for å kunne beskytte ditt territorium. Du kan få en plass i stortinget, til og med bli president om du får nok stemmer fra medspillere ved å spille kortene riktig. Norge er for øyeblikket okkupert av Litauen som er en av de store nasjonene (utrolig nok) da vi ikke har nok spillere (merk at dette også gjør det lettere for deg å bli kjent blant dine nye medborgere), derfor har jeg valgt å opprette denne tråden i håp om at nye ansikter dukker opp.

Grunnen til at vi ikke har så mange spillere er nok at E-sim ikke blir promotert på noen annen måte enn at vi spillere går ut til venner og andre spillinteresserte og forteller om det.

 

 

Om du føler at e-sim er noe som du kan like, følg gjerne denne linken når du registrerer deg: http://primera.e-sim.org/lan.139991/

Da kan jeg gi deg hjelp og råd hvis det trengs. Du får også ekstra gull når du treffer level 7. Du får også en startpakke av meg, som består av food og etterhvert våpen.

Her finner du den originale linken hvis du for egne grunner ikke vil registrere deg på en annen bruker: www.e-sim.org (velg primera)

 

 

Da håper jeg vi sees der og at vi kan kjempe sammen for Norge!

 

Mvh John-Marius/Zearth34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...