Gå til innhold

Hodetelefoner til galaxy s3


Anbefalte innlegg

Budsjett: under 500

Størelse: øreplugger helst, men vurderer også åpne hodetelefoner

Bruksområde: Musikk - skal kun brukes på galaxy s3

 

 

 

Lydbilde: Er ikke særlig audiofil, så dette overlates til deg som vet dette bedre enn meg ;)

 

Tillegsinfo: Bør ha en mic, og volum+track control samt mulighet for å ta imot og avslå samtaler.

 

Har akkurat nå de stock ørepluggene til s3. De er jeg fornøyd med, sånn lydmessig..Men de går veldig fort i stykker (fikk en ny i februar..og allerede begynt å miste lyd på en av pluggene).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et par med sennheiser cx 300ii, disse øreproppene er helt imponerende til den prisen de koster.

 

disse er klart bedre en samsung øreproppene, bruker i dag cx 300ii med en galaxy s2.

 

De har ikke mic, ikke volum kontroll og man kan ikke slå på og avslå samtaler, men om du ser etter ørepropper til å høre på musikk og ikke vil bruke mye penger så er disse perfekte.

 

Disse proppene anbefales!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har et par med sennheiser cx 300ii, disse øreproppene er helt imponerende til den prisen de koster.

 

disse er klart bedre en samsung øreproppene, bruker i dag cx 300ii med en galaxy s2.

 

De har ikke mic, ikke volum kontroll og man kan ikke slå på og avslå samtaler, men om du ser etter ørepropper til å høre på musikk og ikke vil bruke mye penger så er disse perfekte.

 

Disse proppene anbefales!

 

De høres perfekte ut! Skal bestille meg disse nå. Jeg har cx 299, men det er med volumkontroll på ledningen, og den plager livet av meg.

 

red: Hold that thought. Hvordan er ledningen på disse?

Endret av Ally1987
Lenke til kommentar

De høres perfekte ut! Skal bestille meg disse nå. Jeg har cx 299, men det er med volumkontroll på ledningen, og den plager livet av meg.

 

red: Hold that thought. Hvordan er ledningen på disse?

Ledningen er helt grei, virker litt tynn men er helt ok. kommer jo an på hva du skal bruke dem til. proppene har også en mer slite sterk jack plug. Har hatt propper før, der pluggen er elendig og blir ødelagt på noen uker. :hrm: Har ikke opplevd det med cx 300 ennå. ;)

 

post-281104-0-66665100-1366125384_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ledningen er helt grei, virker litt tynn men er helt ok. kommer jo an på hva du skal bruke dem til. proppene har også en mer slite sterk jack plug. Har hatt propper før, der pluggen er elendig og blir ødelagt på noen uker. :hrm: Har ikke opplevd det med cx 300 ennå. ;)

 

post-281104-0-66665100-1366125384_thumb.jpg

 

Ok, høres bra ut. Men er det lengdeforskjell på ledningen ved høyre -og venstre propper? Jeg tenker på sånn som når du må ta den ene proppen rundt bak nakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...