Gå til innhold

Shipping og logistikk i Ålesund


magu

Anbefalte innlegg

Heihei!

 

Jeg har vurdert å søke på shipping og logistikk på høgskolen i Ålesund, men vet relativt lite om skolen og linja. Har lest omtrent alt som er av informasjon, men mangler litt info fra folk som faktisk har gått der.

 

Har hørt mye bra om skolen, men mye virker litt for godt til å være sant.

Linja og skolen virker ikke så veldig kjent eller populær.

 

Noen som går der og er fornøyde/misfornøyde? Er linja interessant?

 

Og er en slik linje et smart valg med tanke på jobb i ettertid?

Har også lest at bransjen følger konjunkturene, og de er jo ikke på sitt høyeste nedover i Europa.

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+61342

Hey. Høgskolen i Ålesund er veldig undervurdert i forhold til mange andre universitet/høgskoler i landet syns jeg. Ikke så mange som vet om mulighetene her. Går selv på Skipsdesign og trives veldig godt. Det er en relativt ny skole og forbedrer seg hvert år mtp studietilbud osv. Studentmiljøet er bra hvis en deltar på arrangement, noe det er mange av!

Grunnen til at jeg valgte Skipsdesign er vel noe av de bedre grunnene du bør ha til å søke på Shipping og logistikk. Det er et veldig tett samarbeid mellom skolen og næringslivet som hovesaklig består av maritime selskap. Hadde selv Shipping og logistikk som førstevalg men det endte med ingeniørstudier :)

 

Har inntrykk av at det er et populært studie og nokså interessant hvis en har interesser for det.

Endret av Slettet+61342
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...