Gå til innhold

ASRock Vison X og Onkyo Receiver. Problem med bilde.


Anbefalte innlegg

Jeg har et hjemmekino-anlegg med en Onkyo TX-NR616 receiver og det har fungert stort sett bra. For et par uker siden kjøpte jeg en ASRock VisonX mini-PC fra Multicom for å bruke på hjemmekinoanlegget. Da oppdaga jeg et lite problem. Under installasjon av Windows 8 og BIOS-oppsett på PC så blir bildet helt rart. Det blir som om bildet blir forflytta mange centimeter til høyre "ut av" tv så jeg ser bare trekvart meny. Trodde først jeg måtte droppe hele opplegget, så var det en liten tanke som slo meg. Kobla HDMI-ledninga vekk fra receiveren og direkte til TV og da gikk det greit. Når Windows 8 endelig var installert kobla jeg tilbake og bildet var greit. Men her i går prøvde jeg å installere spillet A new beginning fra Steam og det så ut til å gi samme problem. Mens andre spill har gått greit. Så det er jo ingen ideell situasjon. Jeg kan jo fort risikere å komme over problemet i andre situasjoner.Det må jo være noe Onkyo-receiveren gjør med signalet som blir feil. Hvordan kan jeg fikse det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...