Gå til innhold

Nytt tastatur


Anbefalte innlegg

Hei Folkens :thumbs:

 

Jeg har nå kjøpt meg et Razer Nostromo og har et Steelseries Merc Stealth som er utrolig stort og klompete og ønsker å bytte det ut, siden Razer Nostromo tok over all gaming, trenger jeg et lite tastatur som trengs kun te skriving. Helst minst mulig, trenger å ha lys og gjerne media taster. Gjerne uten numpad delen. Helst kablet. OG en viktig ting, flate taster! ;)

 

Noen ideer ? Tanken er noe som Apple sitt tastatur, men bare med lys :)

 

- Chill Zwix <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke helt det du er ute etter, men jeg synes dette tastaturet er veldig stilig.

Synes det er stilrent, og selv om det har lys så passer det veldig godt til designet. Synes ikke det ser ut som noe fjortisgreier med hundre ekstraknapper osv. :p

Har det selv. Liker det veldig godt. Må kanskje kjøpe nytt tastatur snart. Ser ut som jeg kjøper en til av dette.

http://www.prisguide...5539/erfaringer

Så ja, kanskje du vil like det.. :)

Endret av WaterMarked
  • Liker 1
Lenke til kommentar

@xeye: Er nettopp av slik type jeg tenker på, men ville gjerne hatt mediataster og lys :) Takk for forslag.

 

@WaterMarked: Har sett på det selv og vurdert det, for det oppfyller mine krav, men leser litt kommentarer om det og det jeg ser er mere negativt enn positivt, så tviler. Er gira på Razer tastatur, så det står i stil med Razer Nostromo og Razer Mamba (2012-edition) som jeg har :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...