Gå til innhold

Norge i verdenstoppen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

100 respondenter for å få tallene for Norge følte jeg var lite, men det er uansett positivt at Norges bedrifter er villige til å lage apper hvis det er lønnsomt og relevant for bedriftens produktivitet osv.

 

Symantec sier de 100 respondentene er "bedrifter av en viss størrelse", uten at det helt går frem hva dette innebærer. Men slik jeg tolket det er ikke småbedrifter tatt med.

Lenke til kommentar

100 respondenter for å få tallene for Norge følte jeg var lite, men det er uansett positivt at Norges bedrifter er villige til å lage apper hvis det er lønnsomt og relevant for bedriftens produktivitet osv.

 

Symantec sier de 100 respondentene er "bedrifter av en viss størrelse", uten at det helt går frem hva dette innebærer. Men slik jeg tolket det er ikke småbedrifter tatt med.

 

 

Symantec commissioned Applied Research to field the State of Mobility survey from August through November of 2011 . They contacted a total of 6,275 businesses, with the number of employees ranging from 5 to more than 5,000 . Among small businesses, the survey respondents were the person in charge of computers . Among enterprises, we contacted senior IT and C-level executives .

The poll has a reliability of 95% confidence with +/- 1 .3% margin of error .

 

EMEA

United Kingdom 200

Germany 200

France 200

Italy 200

Sweden 100

Norway 100

Spain 100

Israel 100

Belgium 100

Netherlands 100

South Africa 100

Russia 100

Poland 100

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...