Gå til innhold

Sniktitt: Vi har prøvd PlayStation Vita


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Skjønner hva du mener, men hvor får man kjøpt f.eks. Need for Speed til mobilen? Så lenge folk vil ha en god spillopplevelse uten å være avhengig av å sitte hjemme så er det vel et marked for det. Eneste man får til mobilen er jo Angry Birds osv.

Lenke til kommentar

Skjønner hva du mener, men hvor får man kjøpt f.eks. Need for Speed til mobilen? Så lenge folk vil ha en god spillopplevelse uten å være avhengig av å sitte hjemme så er det vel et marked for det. Eneste man får til mobilen er jo Angry Birds osv.

 

Hallo... det er et hav av spill til mobilen som er MYE mer avansert enn Angry birds da....

 

Et lite knippe

 

http://www.youtube.com/watch?v=9S3akZBJkao

 

Slike dingser som dette kan godt konkurrere om de blir billige, men med tanke på hvor kraftige dualcore mobber har blitt nå så er det kun et spørsmål om tid før vi kan kjøre tilnærmet hva som helst rett på mobilen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ok, det er ikke Angry Birds, men jeg tror likevel de fleste foretrekker "skikkelige" spill og en mer avansert håndkonsoll med dedikerte knapper.

Lenke til kommentar

Ok, det er ikke Angry Birds, men jeg tror likevel de fleste foretrekker "skikkelige" spill og en mer avansert håndkonsoll med dedikerte knapper.

 

det er jeg helt enig i ja, men så er spørsmålet om denne kundegruppen da er interessert i å betale X antall kroner for en slik gadget når de likevel har en X-box/PS3 el. hjemme??

 

De som vil ha "skikkelige" spill er vel kanskje den største kundegruppen på småkonsoll som dette i første omgang kanskje?

 

Jeg tror selvsagt pris har mye å si her, for mobiler i dette segmentet koster jo kjapt 5k og det er jo noe i overkant liksom..

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...