Gå til innhold

Nokia E6 på vei til butikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det ikke akkurat noen stor jobb og laste ned apps på mobiltelefoner, ser ikke på det som noe negativt at man selv velger hvilken task manager man vil installere.

 

Og de Symbian telefonene jeg har testet det siste årene har kun vært i bruk i noen uker for de ble byttet ut med noe annet, var altid et eller annet som ikke virket som det skulle... er jo en grunn til at salget av antall symbian telefoner stuper. :)

Lenke til kommentar

Denne skal jeg bestille når den kommer, har hatt ippedihoppediphone (iPhone), HTC og android telefoner. Er så lei den elendige batterilevetiden og touch. Back to basic sier bare jeg, skal også bli en befrielse med batterilevetid lenger enn 16 timer.

Endret av kliodd
Lenke til kommentar

Er så lei den elendige batterilevetiden og touch. Back to basic sier bare jeg, skal også bli en befrielse med batterilevetid lenger enn 16 timer.

 

110% enig! Jeg har prøvd 3 forskjellige mobiler med Android; X10 Mini (makan til overhypet søppel har jeg aldri vært borte i, "X-faktor"???), X8 og HTC Wildfire hvorav sistnevnte vel var den "beste". Men hver bidige gang går jeg tilbake til min N97, riktignok en murstein av en mobil, men allikevel fullt brukbar for mitt behov.

 

Det synes som om noen "hippe" mobiljournalister har bestemt seg for at Symbian er død og står nærmest siklende over hver bidige Android som spyttes ut i et stadig økende tempo. Jeg har testet Nokia C7 med Symbian 3 og synes den var utmerket. Symbian er annerledes, men jeg mener at det verken er utdatert eller vanskeligere enn de hundreogørten innstillingene, konto-meg-her-og-konto-meg-der som Android skal ha for liksom å få "fullt utbytte". Og ikke minst er det deilig å måtte slippe å gå rundt med lader i lomma!

Lenke til kommentar

.....har hatt ippedihoppediphone (iPhone...

 

Jamen kjære deg, nå får du jo til og med iPhone i hvitt. HVITT! Har det gått deg hus forbi hvordan teknologipressen - Amobil inkludert - slo opp dette som en verdensnyhet på linje med den første månelandingen? Jeg på min side måtte bare la haken synke ned på brystet i stum beundring! ;)

Lenke til kommentar

*

110% enig! Jeg har prøvd 3 forskjellige mobiler med Android; X10 Mini (makan til overhypet søppel har jeg aldri vært borte i, "X-faktor"???), X8 og HTC Wildfire hvorav sistnevnte vel var den "beste".

*

Det synes som om noen "hippe" mobiljournalister har bestemt seg for at Symbian er død *

Android telefonene du har prøvd er jo ikke blant de android telefonene som har imponert mest ...

 

Symbian er ikke dødt, men på god vei. Tallene snakker for seg selv, og Nokia's overgang til WP7 vil ikke gjøre det bedre.

Lenke til kommentar

Android telefonene du har prøvd er jo ikke blant de android telefonene som har imponert mest ...

 

Symbian er ikke dødt, men på god vei. Tallene snakker for seg selv, og Nokia's overgang til WP7 vil ikke gjøre det bedre.

 

Neida, enig i at det ikke akkurat var toppklasse over Androidene jeg har prøvd. Men Symbian vil jo holde det gående noen år til. Og hvem vet hva som kan skje? For to år siden var det knapt en kjeft som visste hva Android var.... :cool: Men jeg vil tviholde på Symbian så lenge jeg kan! (Oldis...).... :blush:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...