Gå til innhold

Infamous 2-domene registrert (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ett av de få spillene jeg tok meg tid til å fullføre, god historie. kommet ca halveis på "evil" i ny gjennomgang, er nysgjerrig på hvordan det slutter da. (spilte "good" førte gang). --> ikke spoil folkens <-- ^___^

 

Kan bli spennende med oppfølger, litt usikker mtp kreftene til Cole.

Er vel ikke så mange forskjellige metoder å "skyte" strøm =/

Lukter jeg nye krefter/nytt element :D

Lenke til kommentar

For meg kom Infamous fra ingen steds og viste seg å være et fantastisk bra spill. Jeg synes at det overgikk både Prototype og Crackdown på ALLE mulige måter! Gleder meg stort til dette her, begynner å bli mange PS3 eksklusiver i samlingen nå :D

Enig! inFamous var en positiv overaskelse. Svært fornøyd med PS3-eklskusivene som er ute til nå, og det ser lyst ut for konsollen fremover ^^

Endret av Esso
Lenke til kommentar

Ett av de få spillene jeg tok meg tid til å fullføre, god historie. kommet ca halveis på "evil" i ny gjennomgang, er nysgjerrig på hvordan det slutter da. (spilte "good" førte gang).

 

Helt samme her. Er egentlig alt for få spill jeg tar meg tid til å fullføre, men Infamous var så bra at jeg begynte på 2. gjennomgang som evil. Jeg klarte selvfølgelig å slette saven jeg hadde rundet det på da jeg begynte på nytt :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...