Gå til innhold

Ny Spore-invasjon i oktober


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med det. Jeg visste til og med at spillet var litt enkelt når jeg kjøpte det, men ikke at det var SÅ simplistisk. Spilte det ikke mer enn tre timer tror jeg før jeg kom til rommet. Da spurte jeg meg selv om jeg virkelig ville kaste bort mer tid på et flash spill. Svaret ble nei, og det har ikke blitt startet opp siden da.

------------------------

Det mest irriterende er at det er det første spillet for mange (noen hadde dog spilt Sims før).

Det er en haug med folk på det offisielle forumet som tror dette er kremen av spill. Mange tror at et mer kompleks spill ville trengt NASA maskiner. Jeg tuller ikke. Noen mener faktisk det.

Det var stor underholdning å følge med på det forumet en tid tilbake, men det var også ekstremt frustrerende. Man får lyst til å dra med seg de folka etter nakken og vise dem noen ordentlige spill.

Det er flott at man syns spillet er morsomt, men å tro at Maxis gjorde det til et barnespill på grunn av høye systemkrav er ganske fjernt.

Sims Earth var vel mer komplekst, og det er mange år siden det ble gitt ut.

----------------------

*Ok, har roet meg nå. Der slapp det ut mye oppbygget frustrasjon* :p

Jeg er likevel glad for at Maxis prøvde å gjøre noe annet enn det som er trenden i dag. Det ble utrolig forenklet, men det er bedre enn å gi ut FPS nr 2187.

Jeg kan bare håpe at noen utviklere tar opp ideen og bringer det til neste nivå (neste nivå er å faktisk lage et spill ut av det).

 

Eh. Hva var emnet igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...