Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2010 - luke 10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En fri harddisk er en harddisk som kan gjere nett som den selv vil. Den går rundt i huset ditt om natta og vekker de som sover ol. er bare faenskap med dei.. ikkje noke eg kan anbefale får å seie det slik.

 

OT; Kva er det med hardware.no å formulere så forbanna dårlig får tiden? klarer ikkje dere eller google translate å gjere en god jobb, så skriv det no får guds skyld på engelsk!

Lenke til kommentar

En fri harddisk er en harddisk som kan gjere nett som den selv vil. Den går rundt i huset ditt om natta og vekker de som sover ol. er bare faenskap med dei.. ikkje noke eg kan anbefale får å seie det slik.

Jeg tror jeg ville kalt det du tenker på en "frittgående harddisk", eventuelt en "katt".

 

OT; Kva er det med hardware.no å formulere så forbanna dårlig får tiden? klarer ikkje dere eller google translate å gjere en god jobb, så skriv det no får guds skyld på engelsk!

Jeg tror rett og slett forbanna dårlig får er vanskelig å definere, eventuelt at tid er vanskelig å definere når man får den (kan man legge den tiden man allerede har, må man eventuelt betale moms osv).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...