Gå til innhold

Fototreff: Trondheim - 21.06.10


Anbefalte innlegg

Dato: Mandag 21.06.10

Tid: 16:30

Sted: Ovenfor Ila Kirke (Er en slags gress-slette der. Bak statuen av den nakne damen). Google Maps sier koordinatene er 64,430712 - 10,377138 (og nei, jeg bryr meg ikke om korrekt notasjon akkurat nå) - Beveger oss muligens. Se under.

Tema: Lek og lær

Videre planer: Jeg har tenkt på å arrangere dette treffet i omtrent et år nå. Under planleggingen vandret jeg videre ned mot havna/Skansen/kaia, og tenkte at dette også var en fotogen plass. Skal kontakte modeller og høre om disse er interesserte i å være med.

 

Poenget her er altså å sosialisere seg med andre fotointeresserte, og lære av hverandre.

 

Har du ikke speilrefleks? Da skal du hvertfall hive deg med! Er ikke utstyret som teller, og det blir helt sikkert mulighet til å prøve andres utstyr.

 

Vær: Ifølge langtidsvarselet til yr.no ser det ut til å bli bra (18 grader og delvis skyet).

 

Så hiv deg med! Om det nå er for å sosialisere seg, lære seg om foto, eller noe annet.

 

Kan du ikke komme til den tiden, så send PM, så kan du eventuelt få mobilnummeret mitt sånn i tilfelle vi forflytter oss.

 

Jonta

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tjaa,- og hva skiller dette treffet fra de treffene som blir arrangert fast første lørdag hver måned?

Dette har blitt forklart på side 98 i denne tråden.

 

Kort svar: Promotert på andre steder enn akam, er ikke planlagt til å bli en fast greie, skjer på et tidspunkt jeg faktisk kan være med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...