Gå til innhold

Casper & Steven


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tøft! Jeg hadde også snudd meg vekk... Ville kanskje hatt bildet i sort/hvitt med litt økning i kontrast, men stilig ble det uansett:-)

 

Takk for tilbakemelding! Jeg prøvde meg litt med mer kontrast (allerede skrudd opp endel), og sort/hvitt, men synes ikke det fungerte helt på akkurat dette. Planen i hodet mitt var hele tiden å ha det i s/h da, så kanskje jeg skal prøve meg frem litt mer på akkurat det :)

Lenke til kommentar

 

Tøft! Jeg hadde også snudd meg vekk... Ville kanskje hatt bildet i sort/hvitt med litt økning i kontrast, men stilig ble det uansett:-)

 

Takk for tilbakemelding! Jeg prøvde meg litt med mer kontrast (allerede skrudd opp endel), og sort/hvitt, men synes ikke det fungerte helt på akkurat dette. Planen i hodet mitt var hele tiden å ha det i s/h da, så kanskje jeg skal prøve meg frem litt mer på akkurat det :)

Nå har jeg lastet opp en versjon i s/h, og ble usikker på hvilket jeg likte best :p

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

 

 

Tøft! Jeg hadde også snudd meg vekk... Ville kanskje hatt bildet i sort/hvitt med litt økning i kontrast, men stilig ble det uansett:-)

 

Takk for tilbakemelding! Jeg prøvde meg litt med mer kontrast (allerede skrudd opp endel), og sort/hvitt, men synes ikke det fungerte helt på akkurat dette. Planen i hodet mitt var hele tiden å ha det i s/h da, så kanskje jeg skal prøve meg frem litt mer på akkurat det :)

Nå har jeg lastet opp en versjon i s/h, og ble usikker på hvilket jeg likte best :p

Synes s/hv ble stilig. Casper og Steven ble mer ett:-) men det er smak og behag.

Lenke til kommentar

Kjempetøfft!

Den er grei denne hunden din(?)!

Jeg syntes det var mest liv i V1 med fargene ;-)

Hadde det vært mitt verk, tror jeg dog jeg ville fjernet "forstyrrelsen" i nederkant th på muren...

 

Ja han er en trivelig kar altså, vant til kameraet :-) La ikke merke til forstyrrelsen engang, men det har du rett i! Usikker på om det var noe som kunne fjernes i forkant dog. Får vurdere å fjerne det hvis jeg skal bruke bildet til noe senere :-) takk for tilbakemelding!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...