Gå til innhold

Kirkegata 9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Bøh!

Syntes det ble tøft jeg da:-) Nesten litt tegneserieaktig. Tror ikke det er feieren som bor der, men heller ei småskummel kjerring, som egentlig er bare snill, hvis folk hadde turt å gå inn og bli kjent med henne....men det er det ingen som tør......hun har nemlig et fotografiapparat og livlig fantasi, og knipser deg før du vet ordet av det.....

Lenke til kommentar

Bøh!

Syntes det ble tøft jeg da:-) Nesten litt tegneserieaktig. Tror ikke det er feieren som bor der, men heller ei småskummel kjerring, som egentlig er bare snill, hvis folk hadde turt å gå inn og bli kjent med henne....men det er det ingen som tør......hun har nemlig et fotografiapparat og livlig fantasi, og knipser deg før du vet ordet av det.....

Hihi! Du har i hvertfall en livlig fantasi, det er gøy...for sånn er jeg også! ;) Takk for morsom og innholdsrik kommentar! Bøhh!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Skummelt stilig bilde.

Er det en refleksjon dette? , bare lurer siden jeg ser to

parallelle linjer gå diagonalt gjennom bildet.

Flott fasadedekor på bygget til venstre.

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Veldig flott ornament på denne litt spookie versjonen av ølhallen Flott bilde, V1 er favoritt. :)

Hei, Helene.

Ja, bildet gir inntrykk av at huset er litt nifst, - det er godt å ikke ha et slikt nabolag ! :)

Men bildene i seg selv er jo riktig fine, og de hellende vertikale linjene øker bare følelsen av at dette er et skummelt og ugjestmildt bystrøk :)

(Men det er det kanskje ikke ?).

M v h Albert.

Skummelt stilig bilde.

Er det en refleksjon dette? , bare lurer siden jeg ser to

parallelle linjer gå diagonalt gjennom bildet.

Flott fasadedekor på bygget til venstre.

Mvh

Alec

Hei gutter! :) Flott dekor på dette huset, og huset er egentlig ikke skummelt i det hele tatt! :D Jeg bare lurte dere ;) det er ingen refleksjon Alec, det er bare strømledninger eller noe sånt. Takk for at dere tittet innom! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...